[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایش برادری شیرازی‌های آزاده و ستم‌دیدگان فلسطینی، روزنامه شیراز نوین

مردم شیراز عصر دیروز از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اوج جنایت انسانی این رژیم غاصب در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به خروش آمدند و ضمن همدردی و ابراز برادری با مردم مظلوم فلسطینی، برای حمایت و دفاع از مردم غزه اعلام آمادگی کردند. به گزارش ایرنا، شیرازی‌های آزاده عصر دیروز با اجتماع در میدان شهدای این شهر بار دیگری برادری خود را با ملت ستم‌دیده فلسطین و کرانه غزه اعلام کردند. اجتماع‌کنندگان شیرازی که از هر سن و قشر و گروهی گرد آمده بودند، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نابودی اسرائیل نزدیک است، خشنودی فلسطین نزدیک است، امیدواری خود را برای تحقق پایان عمر این رژیم کودک‌کش و پیروزی قدس ابراز کردند. شیرازی‌های آزاده در بیانیه پایانی خود ضمن محکومیت جنایات انسانی و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، از جامعه بین‌الملل خواستند تا سران این رژیم و حامیان آن را محاکمه کنند. اجتماع‌کنندگان همچنین با سردادن شعارهای حیدر، حیدر یا خیبر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده برای دفاع از ملت ستم‌دیده فلسطین اعلان آمادگی کردند.
پایان عمر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است
امام‌جمعه موقت شیراز در این اجتماع مردمی گفت: اقدام جنایتکاران صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه نشان می‌دهد که اجل این رژیم فرا رسیده است. ابوفاضل رضوی اردکانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر اسرائیل پیش از ۱۵ مهرماه نیست؛ کمرش شکسته و این ضربه مقاومت فلسطین برای این رژیم قابل ترمیم نیست. وی افزود: اسرائیل در تاریخ ننگین خود که هفتاد سال منطقه را به خاک و خون کشیده، پرونده سیاهی دارد و همه وجدان‌های آگاه، جنایات او را محکوم می‌کنند. رضوی اردکانی با اشاره به محکوم کردن ظاهری اتفاق سه‌شنبه شب از سوی برخی از سران اروپایی، گفت: باید جلو این «وحشی درنده» را گرفت و سران این رژیم، آمریکا و حامیان آن باید محاکمه شوند.
وی یادآور شد: باعث و بانی جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی آمریکاست و هواپیما و بمبی که حمل می‌شود و بر سر بیمارستان ریخته می‌شود، آمریکایی است. رضوی اردکانی ضمن انتقاد از برخوردهای دوگانه برخی افراد و سکوت و محکوم نکردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: پرونده سیاه آمریکا و اسرائیل مشخص است و «بدبخت کسی است که آنها را مدافع حقوق بشر می‌داند». پیش از این نیز دیروز شاهد اجتماع دانش‌آموزان در فرودگاه شهر و دانشجویان در جلو دانشگاه‌های شیراز بودیم که به خیل جمعیت حاضر در میدان شهدا پیوستند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی