[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتقاد اسطوره انگلیس از ستاره آرسنال، روزنامه شیراز نوین

آلن شیرر، اسطوره نیوکسل، عملکرد گابریل ژسوس را آنالیز می‌کند و معتقد است او باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند. به گزارش ورزش سه، آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، فکر می‌کند که گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال در چند سال گذشته عملکرد ضعیفی داشته و باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
آرسنال ژسوس را در تابستان 2022 با قراردادی به ارزش 52 میلیون یورو از منچسترسیتی خریداری کرد و ورود او با بهترین نتیجه آرسنال در لیگ برتر انگلیس از سال 2016 هم‌زمان شد. ژسوس در این فصل طی 9 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها 3 گل به ثمر رسانده و شیرر، مهاجم سابق نیوکسل یونایتد، عملکرد این مهاجم برزیلی را آنالیز می‌کند.
شیرر به اتلتیک گفت: بدون اینکه بخواهد، او به طور مداوم شانس گلزنی خود را در چند سال گذشته کاهش داده است؛ این به شما می‌گوید که او در موقعیت‌های خوبی قرار می‌گیرد، ولی آنها را به گل تبدیل نمی‌کند. او با این گزینه پیش می‌رود که ضربه‌اش را با جلوی پایش بزند که خوب است. این کاری است که من اغلب اوقات انجام می‌دادم. او همچنین به دنبال قدرت است و هیچ ایرادی هم ندارد، ولی قدرت نباید دقت شما را از بین ببرد. همیشه احساس می‌کردم اگر شوتم محکم‌تر باشد، دروازه‌بان سخت‌تر آن را مهار می‌کند؛ او باید بیشتر گل بزند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی