[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تجمع پرشور هلال احمری‌های فارس در دفاع از فلسطین، روزنامه شیراز نوین

تجمع پرشور هلال احمری‌های فارس در دفاع از فلسطین

تجمع پرشور کارکنان، امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر استان فارس در حمایت از مردم غزه در شیراز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، تجمع داوطلبان، امدادگران و کادر درمان هلال احمر استان فارس در راستای هم‌دردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیرنظامیان در غزه، صبح 29 مهرماه در محل یادمان شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان فارس برگزار گردید.
در این تجمع مدیرعامل، معاونان، مدیران، پرسنل، امدادگران، داوطلبان و جوانان و کادر درمان جمعیت هلال احمر استان فارس و همچنین تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز ضمن ابراز هم‌دردی با امدادگران و کادر درمان هلال احمر در فلسطین خواستار پایان کشتار بی‌رحمانه مردم غزه شدند.
امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین با عضویت در پویش «ما هدف نیستیم» آمادگی کامل خود را جهت اعزام به غزه اعلام نموده تا در راستای اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ به امدادرسانی مردم بی‌دفاع فلسطین بپردازند.
در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم فلسطین توسط یکی از اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر فارس قرائت شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی