[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برنامه‌ریزی جهت اجرا و بهره‌برداری از ۴۵۰۰ سامانه ۵ کیلو واتی حمایتی در سال جاری، روزنامه شیراز نوین

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:
برنامه‌ریزی جهت اجرا و بهره‌برداری
 از 4500 سامانه 5 کیلو واتی حمایتی در سال جاری

با هدف اجرای طرح حمایت از اقشار کم‌برخوردار جامعه از طریق توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک 5 کیلو واتی و همچنین اهمیت توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، نشست هم‌اندیشی طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی حمایتی برگزار شد. مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مطابق برنامه‌های کلان دولت سیزدهم طرح توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در سراسر کشور در حال پیگیری و اجرا می‌باشد.
اسماعیل خاتمی افزود: با هدف بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در استان و همچنین پتانسیل مطلوب توسعه سامانه‌های مقیاس کوچک خورشیدی در مناطق جغرافیایی شرکت، تعداد 4500 سهمیه سامانه 5 کیلو واتی انشعابی حمایتی برای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سال جاری در نظر گرفته شده است که در قالب برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به بهره‌برداری خواهند رسید. 
در ادامه این نشست کارشناس بازار برق به تشریح گردش کامل روند اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی و سامانه «مهرسان» پرداخت. محمد جعفر رنجبر گفت: مددجویان نهادهای حمایتی پس از ثبت نام در سامانه «مهرسان» و عقد قرارداد خرید تضمینی 20 ساله با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، توسط نهادهای حمایتی جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شدکه پس از آن پروژه از طریق سامانه جهت اجرا به پیمانکاران ارجاع داده می‌شود.
در بخش دیگری از این نشست جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) ضمن اعلام آمادگی همکاری کلیه اداره‌های کمیته امداد شهرستان‌ها با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، اظهار داشت: برای احداث نیروگاه‌ها با 3 پیمانکار مجرب تفاهم‌نامه همکاری امضا گردیده است که در جهت تسریع در احداث نیروگاه‌ها با 2 پیمانکار دیگر پس از دریافت تأییدیه از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر تفاهم‌نامه همکاری بسته خواهد شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی