[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تمرکز بیمه سلامت بر پیشگیری است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه گزارش
amirabadi_shznvn@yahoo.com

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس از مراکز درمانی تحت قرارداد به عنوان بازوان توانمند نظام سلامت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه یاد کرد. دکترعلی محمد جعفرپور در حاشیه آیین قدردانی از مراکز درمانی برتر تحت قرارداد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مردم مظلوم فلسطین، به خبرنگار شیرازنوین اظهار داشت: توفیق خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به ملت بزرگ ایران سعادت بزرگی است که به‌واسطه همکاری و پایمردی مراکز درمانی محقق می‌شود.
 سربلندی بیمه سلامت با همکاری شایسته مراکز درمانی
وی از مراکز پزشکی تحت قرارداد به عنوان همکاران توانمند و دلسوز مجموعه بیمه سلامت یاد کرد و افزود: سربلندی بیمه سلامت به دلیل همکاری شایسته مراکز درمانی تحت قرارداد حاصل شده است.
او در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت‌هایی که در حوزه ارائه خدمات حاصل شده اشاره کرد و افزود: در سنوات پیشین روند صدور و ارسال دفترچه‌های بیمه بیش از یک ماه به طول می‌انجامید و این در حالی است که هم‌اکنون به صورت آنی و لحظه‌ای بسیاری از خدمات با بهره‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی و فناوری‌های هوشمند قابل ارائه به بیمه‌شدگان است.
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس، تقدیر از مؤسسات برتر تحت قرارداد را اقدامی کوچک در راستای تکریم تلاش‌های بزرگ و فزاینده آنها برشمرد و عنوان کرد: پیشرفت‌های حمایتی حوزه سلامت و درمان با همراهی مراکز پزشکی تحت قرارداد حاصل شده و به همکاری با جامعه پزشکی می‌بالیم.
 تداوم پشتیبانی‌های سازمان بیمه سلامت از مراکز درمانی
دکتر جعفرپور در ادامه از تداوم پشتیبانی‌های سازمان بیمه سلامت از مراکز درمانی خبر داد و اظهار داشت: تمامی تلاش‌های مجموعه بیمه سلامت مبتنی بر پرداخت‌های به‌روز به مراکز تحت قرارداد استوار شده و تلاش می‌کنیم با غلبه بر مشکلات، تلاش‌های مراکز درمانی در راستای خدمت‌رسانی بی‌واسطه به جامعه جبران کنیم.
وی به تلاش‌هایی که از سنوات پیشین برای ارتقای سلامت در جامعه در دستور کار قرار گرفته، اشاره کرد و افزود: رویکرد سازمان به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری سوق یافته است. در همین زمینه بحث غربالگری گام ارزنده‌ای محسوب می‌شود که به واسطه آن در سال‌های آینده شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.
مدیرکل بیمه سلامت استان فارس خاطرنشان کرد: طرح سفیران سلامت با نگاهی بر دستاوردهای حوزه پیشگیری صورت گرفته و فرایندهای آموزشی و پیشگیری را از مادران باردار و سنین پایه آغاز کردیم.
در پایان این نشست، مراکز برتر تحت قرارداد بیمه سلامت با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اداره کل بیمه سلامت استان فارس به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و راهکارهایی را برای پیشبرد امور ارائه دادند.
 پاسخ‌گویی بیمه سلامت به مطالبات مردمی
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است روزشمار هفته سلامت به «آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده»، «سازمان هوشمند و خدمات الکترونیک سلامت»، «حمایت از بیماران خاص ، صعب العلاج و نادر، مشارکت‌های اجتماعی و خیرین سلامت»، پوشش همگانی، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و حفاظت مالی از بیمه‌شدگان»، «ارتقای خدمات، خرید راهبردی و نظارت بر خدمات مطلوب سلامت»، «اطلاع‌رسانی، توانمندسازی، مشتری‌مداری و جهاد تبیین» و حمایت از درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت» نام‌گذاری شده است. گفتنی است سامانه 1666 پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران www.ihio.gov.ir به صورت شبانه‌روزی آمادگی پاسخ‌گویی به جامعه بزرگ تحت پوشش بیمه سلامت را دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی