[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

ضبط تلاوت قاریان برجسته پس از یک دهه در شبکه فارس ، روزنامه شیراز نوین

ضبط تلاوت قاریان برجسته پس از یک دهه در شبکه فارس 

تلاوت قاریان برجسته استان پس از 10 سال در صداوسیمای فارس در قالب برنامه «رایحه وحی» برای پخش از شبکه‌ها استانی و سراسری ضبط شد. به گزارش شیرازنوین و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای فارس، مدیرکل رسانه ملی در استان گفت: ضبط تلاوت قرآن کریم در پاسخ به درخواست مخاطبان و نیاز مبرم صداوسیما به تلاوت‌های جدید با حضور قاریان برجسته، ممتاز و نام‌آشنای فارس پس از 10 سال انجام شد. احمد پهلوانیان افزود: این برنامه با عنوان «رایحه وحی» با حضور 30 قاری مطرح استان در 50 برنامه 5 دقیقه‌ای با همکاری شورای عالی قرآن سازمان صداوسیما ضبط و تولید شد.
مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: در این برنامه، قاریان نوجوان، جوان و پیشکسوت، تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را با جدیدترین دستورالعمل‌ها و روش‌های قرائت، انجام دادند و کارشناسان شورای عالی قرآن سازمان صداوسیما بر کار آنان به صورت کیفی نظارت کردند. وی ابراز امیدواری کرد که پخش تلاوت‌های جدید قاریان برجسته از شبکه استانی و دیگر شبکه‌های رسانه ملی، رضایت مخاطبان را به دنبال داشته باشد و انوار قدسی و برکات معنوی قرآن کریم در جامعه اسلامی و زندگی مخاطبان بیش از پیش جاری و ساری شود.
بنا بر این گزارش، برنامه «رایحه وحی» به تهیه‌کنندگی جلیل ولی‌بیگی، کارگردانی سیداحمد حجازی، نور و تصویر مهدی یوسفی و صدابرداری سیدجواد هاشمی در سیمای فارس تولید شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی