[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ترفند جالب گشاد کردن کفش تنگ مجلسی و اسپرت، روزنامه شیراز نوین

حتماً برای شما هم این مشکل پیش آمده که می‌خواهید به میهمانی بروید و کفشی که مد نظرتان است، برایتان تنگ شده و نیاز به ترفند گشاد کردن کفش دارید.
به گزارش نمناک، کفش‌های تنگ و نامناسب می‌توانند برای هر فردی مشکل‌ساز شوند؛ این مشکل ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در حین راه رفتن، ایجاد درد و احساس فشار و حتی ایجاد آسیب به پاها شود. اما خوشبختانه، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانند به شما در گشاد کردن کفش‌های تنگ کمک کنند و راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. در ادامه به توضیح روش‌ گشاد کردن کفش‌ها و نکاتی که باید در آنها توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت. 
استفاده از آب یخ و فریزر
شما می‌توانید با تمیز کردن کفش‌ها و پاشنه آنها شروع کنید؛ پس از انجام این مرحله، دو کیسه پلاستیکی با در زیپ‌دار را در داخل کفش قرار داده و تقریباً یک‌چهارم حجم کیسه‌ها را با آب پر کنید. سپس کفش را درون یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار داده و همراه با کیسه‌های حاوی آب، آنها را درون فریزر قرار دهید.
بعد از مدتی که آب درون کیسه‌ها یخ زده است، می‌توانید کفش‌ها را از فریزر خارج کنید؛ صبر کنید تا یخ به طور کامل ذوب شود که حدود 20 دقیقه طول می‌کشد. سپس کیسه را از داخل کفش خارج کرده و بخش‌های داخلی و خارجی کفش را با استفاده از سشوار خشک کنید.
کفش تنگ را چگونه گشاد کنیم
باید بدانید که این ترفند گشاد کردن کفش تنگ، برای کفش‌های ساخته‌شده از چرم طبیعی ماندگاری بیشتری دارد؛ البته که می‌توان برای کفش‌های چرم مصنوعی هم از آن استفاده کرد.
سشوار
با استفاده از سشوار، می‌توانید قسمت‌های تنگ کفش را گرم کرده و به آرامی با استفاده از ابزار یا دست‌، کفش‌ها را گشاد کنید. قبل از استفاده از این روش، مطمئن شوید که حرارت سشوار برای کفش، قابل تحمل است و به آن آسیب نمی‌رساند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی