[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

افتتاح نودو‌نهمین چمن مصنوعی مدارس در طرح شهید سلیمانی، روزنامه شیراز نوین

نودو‌نهمین زمین چمن مصنوعی ورزشی درون‌مدرسه‌ای طرح شهید سلیمانی استان فارس در داراب افتتاح شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس گفت: زمین چمن ورزشی مصنوعی مدرسه تمدن‌سازان داراب استان فارس، نودونهمین زمین چمن مصنوعی ورزشی درون‌مدرسه‌ای طرح شهید سلیمانی در استان است.
سید کاظم حسینی در آیین افتتاح زمین چمن ورزشی مدرسه تمدن‌سازان داراب گفت: این زمین چمن ورزشی نودونهمین زمین چمن مصنوعی ورزشی طرح شهید سلیمانی در مدارس استان فارس است که در دو سال اخیر احداث شده‌اند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس ادامه داد: این زمین چمن در زمینی به ابعاد هزار متر مربع احداث شده و ابعاد آن نیز هشتصد متر مربع است. حسینی گفت: این زمین چمن دارای فنس محافظ دور و پرژکتورهای نور است که امکان استفاده از این زمین چمن را در شب نیز فراهم کرده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس افزود: اعتبار احداث این زمین ۵ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات آموزش‌وپرورش فارس و مشارکت مدرسه تأمین شده است.
در مراسم افتتاح این زمین چمن، حسن گلزار؛ مدیر سازمان مدارس صالح استان، مدیر آموزش‌و‌پرورش، فرمانده سپاه داراب و جمع کثیری از معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی