[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

چهارمین نشست تخصصی «توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: چهارمین دوره از سلسله‌نشست‌های تخصصی «آسیب‌شناسی، رفع چالش‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» چهارشنبه دهم آبان‌ماه با محوریت تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و با تأکید بر فرصت‌های مولد برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هومان معصومی اظهار کرد: چهارمین دوره از سلسله‌نشست‌های تخصصی «آسیب‌شناسی، رفع چالش‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» چهارشنبه دهم آبان‌ماه با محوریت تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و با تأکید بر فرصت‌های مولد برگزار می‌شود.
او افزود: چهارمین نشست نیز با حضور اساتید حوزه اقتصاد و بازرگانی، مدیران اقتصادی و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در سطح استان فارس و شهر شیراز، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان شهرداری و جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی شیراز در محل صحن شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: چشم‌انداز نهایی سلسله‌نشست‌های تخصصی، بررسی چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاری، شناسایی آسیب‌ها، دستیابی به راهکارهای رفع موانع و تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذار و توسعه سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر شیراز، این نشست‌های تخصصی است که پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر، به همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز و با همکاری دانشگاه برگزار می‌شود.
معصومی تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، سه دوره نشست تخصصی با موضوعات مختلف با هدف تقویت سرمایه‌گذاری در شیراز برگزار شده است که دستاوردهای مطلوبی از جمله تدوین سند آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در شیراز، تدوین و اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز، تدوین سند راهبردی استفاده از استارت‌‌آپ‌ها و دانش‌بنیان‌ها در سرمایه‌گذاری، تدوین طرح اولیه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و... ازجمله مهم‌ترین این 
دستاوردهاست.
او عنوان کرد: موضوع اصلی این نشست «تنوع‌بخشی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری؛ با تأکید بر فرصت‌های مولد» است که از ساعت ۸ تا ۱۵، در دو بخش صبح و بعدازظهر، «آسیب‌شناسی موانع و سازوکارهای تنوع‌بخشی به فرصت‌ها» موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی