[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

نقش‌های انقلابی بخشی از اعتقادات من است ، روزنامه شیراز نوین

بازیگر «اخراجی‌ها» گفت: همیشه از من می‌پرسند چرا نقش‌های پلیسی، انقلابی و دفاع مقدس بازی می‌کنم؛ من که انتخاب نمی‌کنم، انتخاب می‌شوم و همه اطلاع دارند که بازی کردن در چنین نقش‌هایی بخشی از اعتقادات و آرمان‌های من است. اما در عین حال هم اگر کار و نقش متفاوتی باشد، در خدمت دوستان هستم.
به گزارش ایرنا، ابوالفضل همراه اظهار داشت: در زمان حاضر درگیر یک کار سینمایی با نام موقت «نقطه صفر زمین» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد هستم که درباره زلزله بم در سال ۱۳۸۲ تولید می‌شود و در آن کار افتخار بازی دارم. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به حضور در چند کار نمایشنامه‌خوانی، ایفای نقش در یک کار نمایشی و کارگردانی یک اثر نمایشی دیگر اظهار داشت: دوست دارم دوباره به روی صحنه برگردم. اما متأسفانه صحنه زمان زیادی از من می‌گیرد و چون هم‌زمان درگیر کارهای هنری و اجرایی هستم، کمتر زمان دارم. وی خاطرنشان کرد: برای اینکه حضورم در تئاتر قطع نشود، سعی کردم با نمایشنامه‌خوانی آن را جبران کنم. همراه درباره فاصله گرفتن از کار تصویر هم گفت: یکی از دلایل اصلی، مشغله کاری بود. دلیل دیگر اینکه هر نقش پیشنهادی را نمی‌پذیرم و سعی می‌کنم گزیده‌ کار کنم.
وی همچنین افزود: خیلی از دوستان هنری با وجود اینکه‌ در این کشور کار می‌کنند، به دلایلی چون بازی در کار فلان کارگردان، ما را تحریم می‌کنند؛ به همین صراحت.
این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اظهار داشت: مشغله‌های کاری به من مجال کافی برای حضور در کارهای تصویری را نمی‌دهد. حتی به علاقه‌ام که تئاتر هم است، نمی‌رسم. اما تلاش می‌کنم بار دیگر و این بار با توان بیشتری وارد عرصه تصویر و تئاتر شوم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی