[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

حقوق دولتی معادن وصول شد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل صمت فارس: 
حقوق دولتی معادن وصول شد 
 ابراهیم صنعتی- گروه خبر 
مدیرکل صمت فارس گفت: ایجاد و راه‌اندازی واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی در معیشت، اشتغال‌زایی، رونق، پویایی و ارزش افزوده استان و کشور اثرگذار است. به گفته این مسئول، ۲۵۷ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان وصول شده است . 
حمیدرضا ایزدی در بیست و پنجمین شورای معادن استان فارس و دومین جلسه سال ۱۴۰۲ به منظور اجرای ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۷ میلیارد تومان حقوق دولتی معادن در استان فارس وصول شده است. این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ میزان حقوق دولتی وصول شده ۲۸۹ میلیارد تومان بوده است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی در معیشت، اشتغال‌زایی، رونق، پویایی و ارزش افزوده استان و کشور اثرگذار است. ایزدی با تأکید بر توسعه فعالیت‌های معدن و صنایع معدنی در ایجاد ارزش افزوده استان پهناور فارس گفت: ایجاد و راه‌اندازی واحدهای بزرگ معدنی، صنایع معدنی و فرآوری انواع مواد معدنی از نظر معیشتی و اشتغال‌زایی، رونق و پویایی بسیاری را در سطح استان و کشور فراهم خواهد آورد. 
وی بیان کرد: امید است با همکاری و تعامل اعضای شورای معادن بتوان ضمن زمینه‌سازی توسعه، ارتقا و پیشرفت معادن و صنایع معدنی استان نیز اقدام جدی در زمینه تولید، فرآوری و صادرات محصولات بخش معدن داشته باشیم. بیست و پنجمین شورای معادن استان فارس و دومین جلسه سال ۱۴۰۲ به منظور اجرای ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ریاست استاندار فارس و دبیری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و با حضور اعضای شورای معادن، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مجموعه‌های مرتبط با این حوزه در محل سالن شهید سلیمانی استانداری جهت تعیین تکلیف معادن فارس برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی