[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

استوری مشترک بازیکنان استقلال در حمایت از نکونام، روزنامه شیراز نوین


 بازیکنان استقلال با انتشار استوری مشترک، به حمایت از سرمربی خود پرداختند. به گزارش ورزش سه،  طی هفته اخیر و پس از بحث و جدل‌های پیش‌آمده میان مسئولان و عوامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، حواشی متعددی به وجود آمد که واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشت.
از زمان کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، تعدادی از مدیران و بازیکنان پرسپولیس به این موضوع معترض بوده و کسر مبلغ قراردادها را غیرممکن و نشدنی قلمداد کردند.
ادعاهایی که در قالب استوری‌های متعدد و صحبت‌های پس از بازی توسط سرخ‌ها مطرح و به دست آبی‌ها پاسخ داده شد. این موضوع به نشست‌های خبری سرمربیان دو تیم نیز کشیده شد و پس از استفاده نکونام از عبارت اشک تمساح، یحیی گل‌محمدی این کنایه را به خود گرفته و در کنفرانس قبل از بازی با صنعت نفت به آن پاسخ داد.
اتفاقی که واکنش نکونام را در نشست خبری پس از دیدار با شمس آذر به دنبال داشت که گل‌محمدی نیز پس از بازی با آبادانی‌ها به آن پاسخ داد و گفت که قصد دارد بحث در این خصوص را همان‌جا به پایان برساند.
برخی از بازیکنان پرسپولیس نیز روز گذشته یک استوری از سرمربیان پرافتخار لیگ را در صفحات شخصی خود منتشر کردند و به حمایت از یحیی گل‌محمدی پرداختند و حالا نیز در سمت مقابل، استقلالی‌ها کار مشابهی را انجام داده‌اند.
بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از نکونام و به کار بردن عبارت «افتخار، اعتبار» این‌گونه حمایت خود را از سرمربی تیمشان نشان دادند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی