[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

لارستان بهره‌مند از بیشترین سرانه ورزشی خیرساز، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در همایش تجلیل از برترین‌های ورزش لارستان گفت: لارستان در ورزش کشور و استان فارس جایگاه ویژه‌ای دارد و خیران این شهرستان سرآمد هستند؛ لارستان از بیشترین سرانه ورزشی خیرساز بهره‌مند است.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دکتر محمدمهدی سرفراز شکوهی در همایش تجلیل از برترین‌های ورزش لارستان با اشاره به تاریخچه ورزش در لارستان گفت: تأسیس هیئت‌های ورزشی لارستان به سال ۱۳۱۵ تا ۱۳۲۵ هجری شمسی بازمی‌گردد و این رویداد از تأسیس برخی استان‌های همجوار متأخرتر است؛ اکنون ۵۳ هیئت ورزشی و کمیته‌های مختلف در شهرستان فعال می‌باشند.
شکوهی ورزش لارستان را نگین ورزش جنوب کشور دانست و عنوان کرد: لارستان در ورزش کشور و استان فارس جایگاه ویژه‌ای دارد؛ خیران این شهرستان سرآمد هستند و بیشترین حضور و همراهی را در عرصه ورزش دارند.
بهره‌مندی از بیشترین سرانه ورزشی خیرساز از دیگر ویژگی‌های شهرستان لارستان بود که مدیرکل ورزش و جوانان فارس به آن اشاره کرد و از خیران نیک‌اندیش قدردانی کرد.
‌حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی بخش دیگری از سخنان شکوهی بود و در این خصوص گفت: اکنون ۲۵ ورزشکار لاری در تیم‌های ملی عضویت دارند و این نشان از پتانسیل و ظرفیت ورزش لارستان بزرگ است. وی افزود: وجود ۱۰ خانه ورزشی اختصاصی رشته‌های مختلف به مانند خانه تنیس روی میز، بدمینتون، شمشیربازی ، شطرنج و ... از دیگر ظرفیت‌های لارستان است و حضور تیم‌هایی همچون چمران لارستان و استقلال لطیفی در لیگ‌های مختلف، باعث نبض منظم ورزش لارستان شده است. 
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان با تقدیر از سازمان بسیج ورزشکاران فارس گفت: این سازمان در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزش و برخورداری از نیروهای خدوم نعمتی برای ورزش فارس است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی