[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

معرفی دستاوردهای علمی برندسازی قطب سلامت است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ارائه خدمات درمانی ۸هزار و ۹۶۰ بیمار کشورهای خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون، از راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.
سیدوحید حسینی در نشست گردشگری سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری و توریسم درمانی گفت: حرکت مطلوب و اثرگذاری در حوزه گردشگری سلامت شیراز آغاز شده است که این امر با ارائه خدمات درمانی باکیفیت، بهترین اعتباربخشی را به همراه دارد و می‌تواند برای دیگر استان‌ها نیز الگو باشد.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست و فعالان حوزه گردشگری، بر همه‌جانبه‌نگری و برنامه‌ریزی دقیق، برای انجام اقدامات صحیح و نتیجه‌بخش تأکید کرد. حسینی یکی از نتایج اثربخش در حوزه گردشگری و توریسم درمانی را معرفی دستاوردهای علمی و درمانی ایران در دنیا و کشورهای منطقه دانست؛ چراکه در کنار مسائل مختلف جامعه مانند سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، جایگاه ایران از نظر علم پزشکی نیز در دنیا ارتقا می‌یابد.
وی از ارائه خدمات درمانی در شیراز به ۸هزار و ۹۶۰ بیمار از سایر کشورها مانند کویت، بحرین، پاکستان، افعانستان، عراق و عمان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: خدمات ارائه شده در زمینه‌هایی نظیر جراحی پلاستیک، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و چشم بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزایش ۱۲۵ درصدی تعداد مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت در ۷ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را دیگر محور تلاش‌های مجموعه سلامت استان فارس در این حوزه برشمرد. حسینی همچنین از راه‌اندازی خط تلفن گویا برای بیماران خارجی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) علاوه بر زبان فارسی، به زبان‌های عربی و انگلیسی خبر داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی