[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

کلاهبرداری ۶۰میلیاردی در آباده، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری فردی که با وعده خرید اجناس به قیمت مناسب، 60میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 
سرهنگ «سیدابوالفضل مسعودی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد و با افتتاح حساب غیرواقعی و صدور چک‌های بلامحل، وی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد، فرد کلاهبردار طی درخواست و سفارش مقداری کالا و صدور چک‌های متعدد بلامحل به اسم افراد دیگر، از واریز وجه به حساب شاکی خودداری کرده و متواری شده است. این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی‌های تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی، در نهایت وی را در شهرستان ورامین شناسایی و ضمن اخذ نیابت و هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد، گفت: در برسی‌های صورت گرفته مشخص گردید این فرد 60میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: پایین بودن بیش از حد قیمت کالا و اجناس می‌تواند ترفندی برای ایجاد هیجان و عجله در افراد برای خرید سریع کالا یا دریافت بیعانه باشد و شهروندان باید خرید و فروش ‌کالاهای خود را به صورت حضوری در شهر یا استان محل سکونت خود انجام دهند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی