[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

زاگرس جنوبی روی سکوی سوم کشور، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین- گروه ورزش
تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان هفته نخست مبارزات لیگ برتر بزرگسالان ایران بر سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
به گزارش شیرازنوین، لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران کلید خورد و سه تیم شهرداری ورامین، پالایش نفت آبادان و نفت و گاز زاگرس جنوبی مدعی شدند.
 تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی تنها نماینده فارس و شیراز  در این مبارزات که در تهران جریان داشت، به میدان آمد و با پنج عنوان سومی و یک عنوان اولی۸۶ امتیازی شدند. لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران ۱۱ تیمی است و بعد از زاگرسی‌ها، تیم پاس در رده چهارم حضور دارد.
نفتی‌ها که اکثر یاران اصلی و ملی‌پوش خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملي در ترکیب نداشتند با نفراتی چون احسان رحيمی و امير رضا مددی در وزن اول، ایمان کاظمی صبور و امیرحسین کرمی در وزن دوم، امیرمحمد امیرمحمدی و متين رضايی در وزن سوم، حامد اصغری ماهی‌آبادی و علی‌رضا عباسی در وزن چهارم، علی خوش‌روش و محمدرضا میرزایی در وزن پنجم، ميرهاشم حسينی و ابوالفضل خلجی در وزن ششم، امیرمحمد بخشی کلهری در وزن هفتم و امیر قاسمی و امیرمحمد قهرمانی در وزن هشتم، بر روی شیاپچانگ آمدند.
شاگردان بهزاد خداداد، سرمربی تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی توسط امیر رضا مددی صاحب عنوان نخست وزن نخست و توسط متین رضایی، علی خوش‌روش، امیرمحمد بخشی کلهری، میرهاشم حسینی و امیر قاسمی، عنوان سوم اوزان سوم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.
آرش فدعم، سرپرست تیم و حامد خمسه و حامد هیالی کمک‌های بهزاد خداداد هستند. سرپرست تیم زاگرس جنوبی گفت: با تلاش بچه ها شروع خوبی را در لیگ برتر داشتیم و خود را از همین ابتدای لیگ مدعی نشان دادیم؛ با اینکه یاران ملی‌پوش ما نبودند، ولی عملکرد بقیه بچه‌ها قابل قبول بود.
آرش فدعم افزود: از آنجا که حریفان ما در لیگ برتر بسیار قدر هستند و برای قهرمانی می‌جنگند، برنامه‌ریزی مناسبی را با حمایت مدیران و هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی انجام داده‌ایم تا بتوانیم در برابر این حریفان باصلابت به میدان برویم و نماینده شایسته‌ای برای استان فارس باشیم. رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان ابراز امیدواری کرد که حمایت‌های آقای افشار، رئیس تربیت بدنی شرکت ملی نفت و آقای منتصری، مدیرعامل، آقای دوران، مدیر منابع انسانی، آقای مصلی‌نژاد، مدیر مالی و همچنین اعضای هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی منجر به ادامه روند خوب این تیم در لیگ برتر تکواندو ایران شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی