[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

«خدایان کهن» روی صحنه می‌رود، روزنامه شیراز نوین

نمایش «خدایان کهن» به کارگردانی بیاینا محمودی به مدت ۶ شب در سالن کومیتاس باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات به روی صحنه می‌رود.
به گزارش ایرنا، نمایش «خدایان کهن» بر اساس متنی نوشته لوون شانت آماده شده است و تمامی عوامل و بازیگران آن را هنرمندان ارامنه تشکیل می‌دهند.
بازیگران این نمایش عبارت‌اند از: اِروین ‌گالستیان، زوریک شهبازی، بیاینا ‌محمودی، گارنی ‌شاه ‌مرادیان، گامر ‌آبنوسی، ودی برزگر نظری، شاریس ملکم آبکار، ملان صفیان، آنوشیک آبدالیان، گایانه شاه نظریان، املیا خداوردیان، کارولین خدادیان.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در جزیره‌ای متروک چند راهب به کمک شهربانویی ثروتمند کلیسایی بنا می‌کنند. برادر شهربانو به همراه دخترش برای دیدن کلیسای در حال ساخت به جزیره می‌آیند. پس از ملاقات راهب جوان با دختر ارباب (برادر شهربانو) همه‌چیز تغییر می‌کند.
«نمایش خدایان» به تهیه‌کنندگی باشگاه فرهنگی ورزشی سیپان و به نویسندگی و کارگردانی بیاینا ‌محمودی به مدت 6 شب و در روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۳، ۲۴، ۲۵ آبان ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کومیتاس (باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات) واقع در خیابان جمهوری، بعد از خیابان سی تیر (به سمت غرب)، کوچه نوبهار، نبش کوچه مهر به روی 
صحنه می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی