[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

خشم هادى چوپان بوى خيانت و خداحافظى مى‌آيد!، روزنامه شیراز نوین

هادی چوپان با یک اعتراض بی‌سابقه و پست اینستاگرامی مبهم، سؤالات زیادی را در ذهن هواداران خود به وجود آورده است؛ از خشم هادى چوپان، بوى خيانت و خداحافظى مى‌آيد!
به گزارش ورزش سه، کارشناسان و اهل فن در بدنسازی می گویند یادشان نمی‌آید هیچ‌وقت قهرمانی بعد از اعلام نتیجه مسترالمپیا با این شکل و با این تندی اعتراض خود را به رأی داوران نشان دهد و در جا اقدام به ترک استیج کند. هادی چوپان اما فقط چند لحظه بعد از اعلام نتیجه و دریافت مدال نقره مسترالمپیای 2023 حتی برای عکس یادگاری سه‌نفره که در پرورش اندام یک عرف محسوب می‌شود، روی استیج نماند و به صحبت‌های مجری مشهور مسترالمپیا هم توجهی نکرد و بدون مصاحبه و ثبت تصویر جدیدی سالن را ترک کرد.
البته ساعاتى بعد هادى چوپان با پست كردن تصاوير همه قهرمانان مسترالمپياى ٢٠٢٣ به آنها تبريک گفته و برایشان آرزوی موفقیت کرده است تا نشان دهد کمی نسبت به لحظه اعلام نتایج آرام‌تر شده است.  
تنها واکنش هادی چوپان به نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا یک پست اینستاگرامی بود که جملات محدود و البته مبهمی در آن وجود داشت. قهرمان مسترالمپیای 2022 از کسی نام برده که فکر نمی‌کرده خنجر را به پهلوهایش فرو کند! با خواندن این پست همه نگاه‌ها به سوی هنی رامبد رفته؛ مربی که یک رگ ایرانی هم دارد و از زمان ورود چوپان به مسترالمپیا در کنار او بوده. رابطه چوپان و هنی رامبد آن‌قدر گرم و صمیمی بوده که چوپان در سال‌های اخیر اعلام کرده در زمان حضورش در آمریکا خیلی اوقات در خانه مربی‌اش حضور دارد و خانواده او را خانواده خودش دانسته است.
با این حال فعلاً انگشت اتهام به سوی هنی رامبد است؛ مربی بزرگی که امسال به ‌صورت هم‌زمان قبل از مسترالمپیا هادی چوپان و درک لانسفورد را تمرین می‌داد. شاید از نظر خیلی از کارشناسان این کار اشتباه بود که دو مدعی اصلی کسب ساندوی 2023 زیر نظر یک مربی و به صورت هم‌زمان تمرین کنند. البته که هنی رامبد به صورت علنی تأثیری در رأی داوران نداشته و باید دید اگر چوپان او را هدف قرار داده، دقیقاً پشت پرده این ماجرا چه بوده است.
اتفاقی که بیشتر انگشت اتهام‌ را به سوی هنی رامبد می‌برد، پست اینستاگرامی سرمربی سابق تیم ملی‌ پرورش اندام ایران است. وحید اکبرزاده که مسترالمپیا را از نزدیک‌ تماشا می‌کرد با انتشار عکسی در کنار هادی چوپان‌ نوشت: «هادی جان دلاور خسته نباشی؛ همه اینجا بودیم و دیدیم چه بازی کثیفی را برای تو ‌راه انداختند. به گفته همه کارشناسان و افراد سرشناس در سالن شما بدون شک اول بودی و همه مردم ایران و‌ دنیا دیدند، اما بدی کار اینه که آدم از خودی بخوره و‌ معامله بشه سر آدم، اما به قول خودت گذر زمان نشان خواهد داد که کی بازندست. هادی عزیز همیشه اسطوره مردم ایران خواهی بود و خواهی ماند».
اما نکته مهم دیگر جایی است که پست هادی چوپان بوی خداحافظی هم می‌دهد؛ او چند بار در جملاتش از کلمه «بدرود» استفاده کرده و شاید تا حد زیادی طرفدارانش را بابت یک تصمیم احساسی نگران کرده است. آیا چوپان آن‌قدر دلسرد شده که بخواهد برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند؟ او که سال قبل بعد از قهرمانی گفته بود، می‌خواهد به اندازه رونی کلمن برای خودش ساندو جمع کند، احتمالاً به زودی از تصمیم خود برای آینده رونمایی خواهد کرد. هادی در حالی در 36 سالگی پنجمین مسترالمپیای خود را سپری کرد که حالا همه جایگاه‌ها را تجربه کرده؛ از قهرمانی تا رتبه چهارم.
پایان مسترالمپیا برای هادی چوپان و ایران تلخ بوده و فعلاً شایعات در فضای مجازی به اوج خود رسیده است. 
برخی به صفحه درک لانسفورد حمله کرده‌اند؛ برخی انگشت اتهام را به سوی هنی رامبد برده‌اند و برخی هم تشکیلات مسترالمپیا را زیر سؤال می‌برند و حتی خواستار تحریم آن از سوی ایرانی‌ها هستند!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی