[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های اسکواش مسترز مثبت ۳۵ سال فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش استان فارس، مسابقات اسکواش مسترز مثبت 35سال استان فارس برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
رئیس کمیته مسابقات هیئت اسکواش استان فارس در این‌باره گفت: این رقابت به مناسبت روز 13 آبان و در سالن اسکواش پارس برگزار شد و 30 بازی در دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.
مرجان کریمی افزود: در پایان رقابت‌ها و در بخش آقایان، بیژن زارع به مقام اول دست یافت و بهنام هاشمی و مجید باوقار دوم و سوم شدند. 
در بخش بانوان نیز فرشته دبیری به عنوان اولی دست پیدا کرد و راضیه دستغیب و آنیتا براتی به ترتیب روی سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش، سرپرست فنی مسابقات آقایان را مرجان کریمی به عهده داشت؛ کیانا قطعی سرداور مسابقات بود و ناهید رضوی و بهرام قاصدآبادی نیز داوران رقابت بودند.
سرپرستی فنی مسابقات بانوان بر عهده ساینا بهرامی بود و مرجان کریمی هم سرداوری مسابقات این بخش را به عهده داشت.
غزاله قدومی‌زاده و مریم امیدی نیز داوران بخش بانوان بودند.
 مجید باوقار، بیژن زارع، محمد دشتی زاده، حسین تاجور، بهنام هاشمی، محمد زاهدی و محمدعلی میرحسینی، نفرات حاضر در رقابت بخش آقایان بودند و فریبا سعیدی، شادی تقی زاده، مریم کماعی، آنیتا براتی، شیما دشتی زاده، فرشته دبیری، راضیه دستغیب، شهربانو ابراهیمی منش، نجمه سمیعی و ایلناز یاوریان نیز در بخش بانوان به رقابت پرداختند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی