[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۳ شیراز: دستاورد پروژه‌های عمرانی پیشرفت منطقه است، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه سه شیراز دستاورد پروژه‌های عمرانی را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 شیراز، سید محمد جواد افضلی با اشاره به اینکه در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان پروژه‌های متعددی در سطح منطقه سه شهرداری شیراز تعریف شده است، اظهار داشت: دستاورد این پروژه‌ها توسعه و پیشرفت منطقه و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در حوزه‌های مختلف خواهد بود. او با اشاره به این موضوع که شهرداری منطقه سه بافت گردشگری و تاریخی کلان‌شهر شیراز را در خود جای داده، بیان داشت: ماهیت شهر شیراز بر مبنای گردشگری در حوزه‌های مذهبی، سلامت، ادبی، تاریخی و مواردی از این دست استوار است و برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران باید همواره از آمادگی لازم برخوردار بود.
به گفته این مقام مسئول، بیش ار 100 پروژه در سطح منطقه سه تعریف شده که با نگاه مثبت شهردار کلان‌شهر شیراز و حمایت‌های شورای اسلامی شهر تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از آنها در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.
شهردار منطقه سه در بخش دیگری از سخنانش از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح منطقه خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در نقاطی نظیر شهرک سعدی، رکن‌آباد و محورهای دیگری از سطح منطقه که نیازمند خدمات بیشتری هستند، در حال انجام است.
افضلی ضمن تقدیر از همکاری‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان و مشارکت شهروندان در اجرای دیگر طرح‌های عمرانی نظیر لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی، کانیوا و جدول‌گذاری، لای‌روبی، روکش آسفالت و مواردی از این دست، افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها ایمن‌سازی منطقه و صیانت از جان و مال شهروندان در هنگام بارندگی و بهبود فضای شهری را به همراه خواهد داشت.
او با تأکید بر این موضوع که جلب رضایت شهروندان با اجرای پروژه‌های کارشناسی در اولویت قرار دارد، بیان کرد: اجرای جهش آسفالت توسط شهرداری کلان‌شهر شیراز گام بزرگی در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و محرومیت‌زدایی است و این پروژه در منطقه سه شهرداری در سطح وسیعی دنبال می‌شود.
شهردار منطقه سه در همین رابطه اظهار داشت: روکش آسفالت در شهرک رکن‌آباد از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و بر همین اساس 60هزار مترمربع از معابر فرسوده و خاکی این شهرک در طرح جهش آسفالت تحت پوشش روکش آسفالت قرار 
گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی