[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

مسئولان از اعتبار خود برای جذب اسپانسر استفاده کنند، روزنامه شیراز نوین

مربی شیرازی تیم ملی تکواندو فنلاند خواستار حمایت مسئولان ورزش فارس از این رشته رزمی در زمینه جذب اسپانسر شد.
به گزارش ایسنا، میثم حبیبی‌مهر، تکواندوکار شیرازی که مقیم کشور فنلاند است، بیش از یک سال است که هدایت تیم ملی تکواندو این کشور را به عهده دارد، اما در عین حال، فعالیت خود را در تکواندو شیراز نیز رها نکرده است.
حبیبی‌مهر در این ارتباط گفت: من دائماً بین ایران و فنلاند در رفت و آمد هستم و به‌ خاطر علاقه‌ خودم، تکواندو را در شیراز هم دنبال می‌کنم؛ در حال حاضر در لیگ برتر کشور نیز مربیگری می‌کنم. وی در خصوص کیفیت کار خود در کشور فنلاند اظهار کرد: در حدود یک سالی که آنها را تمرین می‌دهم، بهترین مدال‌های تاریخ این کشور در رشته تکواندو به دست آمده است. در مسابقات کره جنوبی که شرکت کردیم، چندین مدال توسط فنلاندی‌ها به دست آمد و در مسابقات اروپایی که در پرتغال برگزار شد نیز چند تکواندوکار این کشور صاحب مدال شدند. تمام سعی خود را کرده‌ام که بتوانم به آنها در مسیر پیشرفت کمک کنم و فکر می‌کنم تا میزان قابل قبولی در این امر موفق بوده‌ام.
حبیبی‌مهر درباره وضعیت تکواندو استان فارس نیز گفت: فارس در تکواندو وضعیت بدی ندارد و می‌توانم بگویم عملکرد متوسط رو به بالایی داشته است؛ به ‌ویژه در بخش مبارزه خیلی پیشرفت داشته‌ایم. ما مربیان و اساتید خیلی خوبی داریم و در بخش پومسه که رشته تخصصی من است، قهرمان جهان را داریم. استاد اکبر فروزان از قهرمانان ملی ما هستند، همین‌طور احسان صداقت و صادق فتوحی که در لیگ برتر کشور به رقابت می‌پردازند. وی افزود: سال گذشته تیم ما با نام «شیراز لاینز» در مسابقات اوپن جهانی کره‌جنوبی فوق‌العاده ظاهر شد و مقام اول را کسب کرد که بنده هم به‌عنوان مربی و هم بازیکن، در این مسابقات حاضر بودم. این تکواندوکار باتجربه شیرازی که از سال ۱۳۶۸ به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان فارس درخواست کرد از ورزش تکواندو حمایت ویژه‌ای کنند و سپس بیان کرد: متأسفانه وضعیت مالی رشته تکواندو در استان ما خوب نیست و نیاز به حمایت مالی دارد؛ اگر هم مسئولان نمی‌توانند خودشان مستقیماً به این رشته ورزشی پول تزریق کنند، توقع داریم که از اعتبار خود برای جذب اسپانسر به بدنه این رشته پرطرفدار استفاده کنند تا تیم‌هایمان مجبور نباشند که بدون اسپانسر در عرصه‌های جهانی حاضر شوند.
 میثم حبیبی‌مهر که سال‌های زیادی را در تیم ملی تکواندو کشورمان حضور داشته، دارای همسر فنلاندی و مقیم این کشور حوزه اسکاندیناوی است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی