[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

صعود فرنگی‌کاران زاگرس جنوبی به نیمه‌نهایی لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

کشتی‌گیران نفت و گاز زاگرس جنوبی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور راه پیدا کردند.
به گزارش شیرازنوین با چهار پیروزی پیاپی تیم کشتی فرنگی نفت و گاز زاگرس جنوبی، تنها نماینده فارس راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
دیروز سه‌شنبه در  دو دیدار مرحله برگشت مسابقات تهران، فرنگی‌کاران زاگرس جنوبی بر روی تشک آمدند.
شاگردان مجید رمضانی در جدال با رعد پدافند ارتش با حساب هفت بر سه به پیروزی دست پیدا کردند.
در وزن 55 کیلوگرم، کشتی‌گیر نفتی‌ها، مهدی احدی با حساب سه بر یک برنده از میدان خارج شد.
مهدی عشیری در وزن60 کیلوگرم نتیجه را سه بر یک واگذار کرد تا جدال نفتی‌ها و رعدی‌ها یک بر یک مساوی دنبال شود.
رضا بهمنی، دیگر کشتی‌گیر نفتی بود که با باخت پنج بر دو، نفتی‌ها را عقب انداخت.
در ادامه جدال نفت و گاز زاگرس جنوبی و رعد پدافند، پیروزی رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم کار را به تساوی دو بر دو کشاند و پیروزی‌های مرتضی پورعیسی در وزن 72 کیلوگرم و محمدرضا مختاری در وزن 77 کیلوگرم باعث تغییر نتیجه شد و کشتی گیران نفت و گاز زاگرس جنوبی چهار بر دو جلو افتادند. رعدی‌ها در وزن ۸۲ کیلوگرم به برد رسیدند، اما نفتی‌ها توسط مهدی محمدزاده در وزن 87 کیلوگرم، توسط وحید دادخواه در وزن 97 کیلوگرم و توسط مرتضی الغوثی در وزن 130 کیلوگرم، سه پیروزی ارزشمند به دست آوردند و نتیجه بازی را هفت بر سه به نفع خود تمام کردند.
با احتساب این پیروزی و دو پیروزی دور رفت، نفتی‌ها صعود خود را به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسجل کردند.
تنها یک دیدار مانده بود که به دلیل حاضر نشدن رقیبشان، ۱۰ بر صفر برنده اعلام شدند و عنوان قهرمانی مقتدرانه گروه دوم را به خود اختصاص دادند.
به این ترتیب تیم شایسته نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از چهار تیم برتر ایران شد و در مرحله نیمه‌نهایی برای رسیدن به فینال خواهد جنگید.
دکتر آرش فدعم، رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در حاشیه این مسابقات ضمن تبریک این صعود به جامعه ورزش فارس اظهار کرد: به لطف خداوند نخستین حضور شرکت بزرگ نفت و گاز زاگرس جنوبی در کشتی فرنگی ایران بسیار پربار بود و نتایج درخشان کشتی‌گیران ما و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر ایران انگیزه ما را دوچندان نموده است.
فدعم گفت: زحمات کشتی‌گیران و کادر فنی تیم، مجید رمضانی، سرمربی، ماشاءالله حسینی، مدیر فنی، رحیم گیوی، مربی و  قیطاسی، مربی قابل تقدیر است. حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دکتر افشار، رئیس تربیت بدنی شرکت ملی نفت و مهندس منتصری، مدیرعامل، مهندس دوران، مدیر منابع انسانی، مصلی‌نژاد، مدیر مالی  و همچنین اعضای هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی باعث این صعود شد که ان‌شاءالله با تداوم این حمایت‌ها، موفقیت در مرحله نیمه‌نهایی نیز دور از دسترس نخواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی