[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

دشمن به‌دنبال هویت‌زدایی است ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در جریان دومین دور از سفر خود به شهرستان خرامه، از کتاب جغرافیای تاریخی شهرستان خرامه با عنوان خُرُّمِه، به قلم اله‌قلی قنبری‌فرد رونمایی کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جریان دومین سفر شهرستانی خود به شهرستان خرامه، با حضور در آیینی از کتاب جغرافیای تاریخی خرامه با عنوان خُرُّمه که بوسیله اله‌قلی قنبری‌فرد به نگارش درآمده است، رونمایی کرد.
استاندار فارس در این آیین که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان خرامه، جمعی از اهالی فرهنگ و هنرمندان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه شهدای شهرستان و خانواده معظم ایثارگران و رزمندگان و تقدیر و تشکر از حضور همیشگی و دائمی مردم شهرستان خرامه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، تصریح کرد: بررسی تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز تا به امروز، حاکی از نفوذ اسلام در قلب و جان ایرانیان است؛ ایرانیان به درستی دریافتند که بهترین مرام و سیره، روش زندگی کردن و اجرای عدالت، در دین اسلام تعریف می‌شود.
دکتر ایمانیه افزود: بزرگان ادبی ما همچون سعدی و حافظ، همه اشعار و محتوای ادبی خود را با الگو گرفتن از آیات الهی بیان می‌کردند.
وی هویت‌زدایی ملی و دینی را بزرگ‌ترین نقشه شوم دشمنان ایران عنوان کرد و گفت: هر اقدامی، در هر سطح و با هر روشی که در راستای خنثی نمودن و مقابله با اقدامات دشمنان ایران عزیز باشد، ستودنی است. باید به همت نویسندگان عزیز این شهر همچون آقای قنبری و سرکار خانم معصومه حسینی درود فرستاد. 
نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت گسترش فرهنگ انقلابی، اعتقادی و معرفتی در سطح استان تأکید کرد و اذعان داشت: تلاش می‌کنیم تا این اقدام در سطح استان به عنوان یک الگو مطرح شود. 
وی در پایان سخنان خود، با تأکید بر اینکه مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند، افزود: آب، عمده‌ترین مشکل این شهرستان است. در سفر دوم هیات دولت به فارس و با همکاری قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع)، تلاش می‌کنیم تا تابستان سال آینده بخشی از این مشکلات حوزه آب شهرستان مرتفع شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی