[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

برگزاری نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی، روزنامه شیراز نوین

خستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدف معرفی استعدادهای این حوزه به عرصه موسیقی ایران برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی با تمرکز بر موسیقی نواحی ایران، به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 برگزار می‌شود. سوسن تقی‌پور مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 می‌گوید: پرداختن به موسیقی دانشجویی بی‌گمان تأثیری شگرف در پیشرفت این هنر در کشورمان خواهد داشت. استعدادهای بسیاری در میان دانشجویان کشورمان هستند که از دلِ جشنواره‌های دانشجویی می‌توان آنها را کشف و به جامعه هنری معرفی کرد.
او ادامه می‌دهد: ما در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، جشــنواره ملــی موسیقی دانشجویی را بــا مشــارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشورمان و برای معرفی استعدادهایی از سراسر کشور با محوریت موسیقی نواحی ایران برگزار می‌کنیم.
فراخوان این جشنواره با تشریح بخش‌های مختلف و چگونگی شرکت در جشنواره منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. شرکت در نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی، محدودیت سنی ندارد و کلیه دانشجویان کشورمان در هر مقطع تحصیلی و در هر دانشگاهی از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
این جشنواره با تمرکز بر موسیقی نواحی و در سه بخش خوانندگی، نوازندگی و گروه‌نوازی برگزار می‌شود.علاقه‌مندان به موسیقی تا 15 آذر 1402 فرصت شرکت در این رویداد را دارند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی