[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فارس قهرمان بولینگ پیشکسوتان آقایان ناشنوا منطقه جنوب کشور، روزنامه شیراز نوین

فارس قهرمان بولینگ پیشکسوتان آقایان ناشنوا منطقه جنوب کشور شد. 
به گزارش خبرنگار ما، بیست‌وسومین دوره مسابقات آقایان بولینگ پیشکسوتان منطقه جنوب کشور به میزبانی فارس در کلان‌شهر شیراز با حضور بیش از سی ورزشکار و هفت تیم شرکت‌کننده از استان‌های فارس(شیراز؛ دو تیم الف وب)، بوشهر، هرمزگان،خوزستان، آبادان، کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج در دو مجموعه ورزشی-تفریحی خلیج فارس و نگین فارس در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد.
دکتر پارسی، دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان فارس در خصوص مسابقات پیشکسوتان منطقه جنوب کشور به قاسم محمدی، خبرنگار ما گفت: این عزیزان سال‌ها برای ورزش ناشنوایان زحمت کشیده و هر یک در ادوار گذشته صاحب عناوین قهرمانی و جهانی ناشنوایان بودند که هم‌اکنون در کسوت پیشکسوت همیار نوجوانان و جوانان و در این راستا با حمایت رئیس هیئت دکتر زاهدی، کمیته انجمن ورزشی پیشکسوتان فارس در چارت سازمانی هیئت قرار گرفته‌اند.
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان از همکاری کانون ناشنوایان فارس، اکبر یک کلام و پیشکسوتان منطقه جنوب کشور، کرمی نیا، جعفری، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد فارس و با همکاری مدیریت محترم تفریحی ورزشی خلیج فارس سرکار خانم غلامی و عوامل اجرایی در روز اول و همچنین دکتر رحیمی و همکارانشان و اداره کل ورزش تشکر کرد.
در پایان مسابقات نتایج به شرح ذیل رقم خورد و به نفرات برتر جوایز، مدال و جام اهدا شد.
در بخش انفرادی: مقام اول: مهدی میری نماینده استان فارس-شیراز(ب)، مقام دوم: علی‌رضا تیردست نماینده استان خوزستان-آبادان و مقام سوم: ایمان سلیمانی نماینده استان بوشهر.
بخش تیمی: مقام اول: استان فارس-شیراز(الف) متشکل از احسان امیری، سیدفرخ دستغیب و سید محمد موسوی، مقام دوم: استان بوشهر متشکل از ایمان سلیمانی ، علی‌رضا تنگستانی پور، نصرالله اهرمی‌نژاد و مقام سوم: استان کهگیلویه و بویراحمد-یاسوج متشکل از سردار پاریاد ، داود رضوی ، صادق فاضلی تیم یاسوج.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی