[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تداوم ایمن‌سازی در راه‌های فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اضافه شدن ۳۱ دوربین نظارت تصویری به سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری ‌و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، راستیار با بیان اینکه ۳۰ سامانه نظارت تصویری در محورهای استان وجود دارد، گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده با سازمان راهداری و‌ حمل و ‌نقل جاده‌ای کشور، ۳۱ دوربین نظارتی به سامانه‌های هوشمند موجود استان اضافه می‌گردد و تعداد سامانه‌های نظارت تصویری استان به ۶۱ سامانه افزایش می‌یابد. 
علیرضا راستیار با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصاً در ایام پرترافیک و هنگام بارش‌ها، افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده‌ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می‌کنند. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خاطرنشان ساخت: تصویر این دوربین‌ها روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هم‌وطنان قابل رؤیت است و هم‌وطنان می‌توانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.
راستیار همچنین تأکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط نصب و بهره‌برداری این سامانه‌ها تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: همچنین مناقصه ۲۰ دوربین عکس‌برداری انجام شده که با بهره‌برداری از این سامانه‌ها مدیریت سفرهای جاده‌ای توسط هم‌وطنان بسیار بهتر و دقیق‌تر انجام 
خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی