[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

تمجید مربی سابق تیم ملی از مربی شیرازی تیم ملی نوجوانان، روزنامه شیراز نوین

مربی سابق تیم ملی از مربی شیرازی تیم ملی نوجوانان تمجید کرد. به گزارش شیرازنوین و به‌نقل از خبرگزاری فارس، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پاس تهران و مربی اسبق تیم ملی به تمجید از تیم نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی پرداخت و گفت: واقعاً این بچه‌ها کار بزرگی انجام داده و نشان دادند هیچ غیرممکنی برای آنها وجود ندارد. باید به این بازیکنان که آیندگان فوتبال ما هستند، بیشتر رسیدگی شود؛ قطعاً ۷۰ تا ۸۰ درصد نفرات این تیم در آینده برای تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کنند‌ و باید حمایت بیشتری از آنها داشته باشیم.
مارکار آقاجانیان افزود: همان‌گونه که می‌دانید من در آمریکا با جوانان کار کرده‌ام و در لیگ ایالتی کالیفرنیا دیدم امکانات خوبی در اختیار بازیکنان مستعد در رده‌های پایه قرار می‌گیرد.؛ما هم می‌توانیم الگوبرداری کنیم‌. حدود ۲ هفته قبل در یک برنامه تلویزیونی گفتم مملکت ما پر از استعداد است و فقط اگر استعدادیابی درستی داشته باشیم و امکانات خوبی به این جوانان بدهیم، می‌توانیم هم‌زمان ۳_۲ ملی‌پوش خوب داشته باشیم. نوجوانان ما مقابل برزیل نشان دادند این حرف بی‌دلیل نبوده و ما هم می‌توانیم در فوتبال کارهای بزرگی انجام بدهیم.
مربی اسبق تیم ملی امید و بزرگسالان با اشاره به کادر فنی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: سال‌ها در تیم‌های ملی حضور داشتم و می‌دانم فردی مثل مسعود مقیم(مربی شیرازی تیم ملی) که اکنون در تیم ملی نوجوانان حضور دارد، مدت‌ها با تیم‌های ملی پایه همکاری و استعدادیابی کرده است‌‌. مسعود عالی‌پور وقتی خودم در رده باشگاهی سرمربی بودم، همکار من بود‌‌‌. پوریا نبی نیز جدا از اینکه بازیکن من در عقاب بود در مقطع کوتاهی که سرمربی تیم امید شدم، جزو دستیارانم بود. رضا حاج اسبویی نیز سال‌ها مشغول مربیگری دروازه‌بان‌های رده‌های سنی پایه تیم‌های ملی بوده و سال‌ها در تیم پاس هم‌بازی خودم‌ بود‌. باید به این نفرات و در رأس آنها حسین عبدی خسته نباشید و خدا قوت بگوییم. می‌دانم او فشار زیادی را برای تشکیل این تیم تحمل کرده و تفکر و تلاش خودش و همکارانش جواب داده است. برای تیم نوجوانان آرزوی موفقیت داشته و اطمینان دارم می‌تواند کارهای بزرگتری انجام بدهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی