[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

فارس در هفته کتاب درخشید ، روزنامه شیراز نوین

 دیروز آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در تالار وحدت برگزار شد و فارس با ۱۰ عنوان در این عرصه درخشید. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس معتقد است که دغدغه‌مندی در اجرا و تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای استاندار فارس، منجر به انتخاب دکتر ایمانیه به عنوان استاندار برگزیده شد.
محمدحسین فیروزی با اشاره به انتخاب استاندار فارس و انجمن کتابخانه‌های عمومی این استان به عنوان برگزیده کشور، بیان کرد: با حمایت‌های مستمر و دغدغه‌مندی استاندار امسال مسئله کتابخانه مرکزی شیراز به انجام رسید و تصویب اعتبار و تخصیص زمین این پروژه نقش مهمی در انتخاب محمدهادی ایمانیه دارد.
وی افزود: تکمیل پروژه‌های مختلف در سفرهای شهرستانی و توجه به زیست‌بوم کتابخانه‌های عمومی در سطح استان از دیگر دلایلی است که استاندار فارس را استاندار برتر کشور در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی کرده است.
فیروزی با بیان اینکه اهمیت انتخاب استاندار فارس به عنوان برگزیده کشوری عرصه کتاب بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: رشد شاخص‌های حرفه‌ای کتابخانه‌های عمومی و تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی از دیگر نقاط قوت استاندار فارس به عنوان رئیس این انجمن است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس یادآور شد: فارس با کسب بیشترین عنوان برتر (کسب ۱۰ عنوان) در هفته کتاب امسال درخشید.
فیروزی عنوان کرد: کسب عنوان برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی، انجمن برتر شهرستانی از سوی قیر و کارزین، کتابدار و کتابخانه برگزیده از سوی کتابخانه‌های هدهد سفید و شهروند فسا و کتابخانه آیت‌الله شیخ محسنی، فعالیت‌های فراکتابخانه‌ای از سوی لیلا خادمیان کتابدار شیرازی و انتخاب شعبان انصاری‌فرد، سلیم جواهری و خدیجه طاهر زینل، علیرضا کوچکی و سید احمدی موسوی به عنوان خیران برگزیده، از عناوین فارس در هفته کتاب امسال بود.
وی اعلام کرد: آیین استانی تجلیل از برگزیدگان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی نیز ۳۰ آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.
برگزیدگان کتاب و کتاب‌خوانی هرساله در بخش‌های انجمن استان‌ها و شهرستان‌ها، پیشکسوت و خدمتگزار، خیر و خدمتگزار، خیران، محافل ادبی، رابطان فرهنگی، کتابخانه‌های سیار، خدمات فراکتابخانه‌ای، کتابخانه، کتاب‌خوان، کتابدار و گروه‌های خاص معرفی و تجلیل می‌شوند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی