[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۷
  • دوره جدید

رئیس قوه قضائیه: تأخیر بدون دلیل در تحقق وعده‌ها پذیرفته نیست، روزنامه شیراز نوین

رئیس قوه قضائیه گفت: این که مسئولی قضایی بدون دلیل موجه، در تحقق وعده‌ داده‌شده به مردم تأخیر و تعلل کند، پذیرفته نیست.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز جمعه در جریان سفر به مشهد و در نشست «پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر بهمن‌ماه ۱۴۰۰ هیئت عالی قضایی به استان خراسان رضوی» افزود: سعی شد برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات را زودتر از قولی که داده‌ایم، اجرایی کنیم.
وی تأکید کرد: مسئولان قضایی قول و وعده‌ای را که به مردم می‌دهند، باید عملیاتی و اجرایی کنند تا بر سرمایه اجتماعی نظام افزوده شود.
رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: خراسان رضوی به یُمن وجود بارگاه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، استانی خاص در کشور محسوب می‌شود؛ لذا باید در همه وجوه و ساحت‌ها، نمونه و تراز باشد.
اژه‌ای افزود: شهر مشهد نیز پایتخت معنوی ایران اسلامی است و سالانه پذیرای افزون بر ۳۰میلیون زائر از سراسر کشور و نقاط مختلف دنیاست و همین امر ضرورت نمونه و تراز بودن استان خراسان رضوی را مضاعف می‌گرداند.
وی ادامه داد: بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در کشور به ویژه بخش‌ها و دستگاه‌های درون استان خراسان رضوی، باید نهایت هم‌افزایی و تعامل را با یکدیگر داشته باشند تا هرگونه نقصان و مشکلی که در این استان وجود دارد، به سرعت مرتفع شود.
او اضافه کرد: خراسان رضوی و شهر مشهد باید از حیث بهداشت، امنیت، وضعیت اجتماعی و سایر مؤلفه‌ها، در زمره استان‌ها و شهرهای نمونه و سرآمد باشند و همه دستگاه‌ها و بخش‌ها از جمله قوه قضائیه موظف هستند به تحقق این مهم یاری رسانند.
رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان استان خراسان رضوی توصیه کرد: در راستای اجرا و پیاده‌سازی امور مربوط به توسعه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان و مرکز آن و همچنین رفع مسائل و مشکلات موجود، امور را اولویت‌بندی کنید و اصلِ «تقسیم کار» و «هم‌افزایی» را همواره مدنظر قرار دهید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی