[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

علت درگیری در مسابقات کشتی فرنگی کشور در شیراز چه بود؟، روزنامه شیراز نوین

علت درگیری در مسابقات کشتی فرنگی کشور در شیراز چه بود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان شیراز، سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: جمعه‌شب در جریان پوشش انتظامی مسابقات کشتی فرنگی کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، تعدادی افراد حاضر در ورزشگاه اقدام به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی می‌کنند که با تذکر لسانی مأموران مواجه شده و لیکن به تذکرات اعتنایی ننموده و اقدام به درگیری و مجروح کردن ۳ نفر از کارکنان پلیس می‌کنند.
او افزود: با اعزام نیرو‌های کمکی و متفرق شدن افراد، ۲  تن از عاملان درگیری دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند؛ همچنین مأموران مجروح پس از معالجه از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اراذل و اوباش دخیل در درگیری با جدیت ادامه دارد، عنوان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.
گفتنی است، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور جمعه‌شب با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید؛ در این رقابت‌ها که با حضور ورزشکارانی از 33 استان کشور و در روزهای پنجشنبه و جمعه 25 و 26 آبان‌ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم فارس به عنوان قهرمانی رسید. برای تیم فارس محمدمهدی غلامپور، علی‌اصغر سروی و محمد ارجمند سه مدال طلا، محمدرضا توکلیان یک مدال نقره و محمد کمالی، سامان صباغی، ابوالفضل نوشاد و ابوالفضل فتحی نیز چهار مدال برنز کسب کردند. تیم‌های تهران و خوزستان به عناوین دوم و سوم این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی