[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

می‌توانستیم صدرنشین را شکست دهیم، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین- گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال در جدالی جذاب و نفس‌گیر برابر صدرنشین مقتدر رقابت‌ها، با اختلافی اندک بازی را واگذار کرد.
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر دیروز به انجام رسید؛ در یکی از دیدارها تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان که تمامی دیدارهای قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در خانه خود پذیرای لیموندیس شیراز بود. نماینده شیراز در چهار هفته گذشته مقابل سه تیم مدعی تن به شکست داده و تنها در یک مسابقه مقابل مس کرمان به برتری دست یافته بود.
این رقابت بسیار حساس و نزدیک دنبال شد و در پایان، میزبان مدعی قهرمانی تنها با چهار امتیاز اختلاف، موفق به شکست نماینده شیراز شد.
مربی تیم بسکتبال لیموندس پس از این مسابقه گفت: با وجود اینکه ثبت چنین نتیجه‌ای در آبادان مقابل تیم پالایش نفت، بسیار سخت است، اما ما حتی می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.
مهدی دوانی‌زاده افزود: متأسفانه بچه‌های ما پرتاب‌های آزاد زیادی را از دست دادند؛ با این وجود از عملکرد همه آنها راضی هستیم و با توکل به خدا در بازی بعدی پیروز خواهیم شد.
سرپرست این تیم تجربه بالای حریف و جو سنگین سالن برگزاری مسابقه را عوامل اصلی برتری پایایش نفت آبادان عنوان کرد و افزود: بچه‌ها طبق روال بازی‌های گذشته، در این بازی هم خیلی خوب ظاهر شدند و فقط چند اشتباه در برخی لحظه‌های حساس باعث شد تا نتوانیم پیروز میدان شویم. فاضل رئوف تأکید کرد: تماشاگران حریف در تمام طول مسابقه خیلی خوب تیمشان را تشویق کردند و نقش زیادی در برتری پالایش نفت داشتند. وی گفت: ما تاکنون در مقابل 4 تیم مدعی رقابت‌ها مغلوب شده‌ایم و با توجه به بازیکنان بسیار جوانی که داریم، عملکردمان قابل قبول بوده و با دوندگی زیاد، نفس همه تیم‌ها را بریده‌ایم. رئوف عملکرد تیم داوری مسابقه را هم مطلوب توصیف کرد و گفت: بازی خوشبختانه بدون هیچ نکته حاشیه‌ای به انجام رسید و باید به تیم پالایش نفت آبادان نیز به خاطر این پیروزی تبریک بگوییم.تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در هفته ششم رقابت‌ها روز پنجنشنبه، دوم آبان‌ماه در شیراز به مصاف رعد پدافند هوایی مشهد خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی