[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ترویج فرهنگ بسیجی به فروپاشی قدرت‌های شیطانی سرعت می‌بخشد، روزنامه شیراز نوین

مشاور فرمانده کل سپاه و معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی برای ملت‌ها تبدیل شده است، گفت: امیدواریم که ترویج این تفکر به اضمحلال و فروپاشی قدرت‌های شیطانی سرعت بخشد. به گزارش ایرنا، سردار محمد تولایی، چهارشنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی سه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج که شاید در مخیله بسیاری نمی‌گنجید، همین الگوسازی برای سایر ملت‌ها و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها و ملت‌ها بود.
مشاور فرمانده کل سپاه و معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: در سال ۵۸ که امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، شاید هیچ‌کس نمی‌دانست که روزی فرا می‌رسد که این نهال نوپا به یک درخت تنومند تبدیل شود.
سردار تولایی افزود: بسیج دارای کارکردهای متنوع و متعددی است؛ به طوری که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان مظهر مردم‌سالاری در داخل معرفی کردند و به نحوی که در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود، مانند عرصه فرهنگ، اقتصاد، علم و فناوری و سایر عرصه‌ها، آن را به یک عرصه مردم‌سالار تبدیل می‌کند.
وی ادامه داد: امروز توانمندی‌هایی که بسیج پیدا کرده، به واسطه آن نگاه ژرف و عمیق حضرت امام(ره) و باوری است که به مردم داشتند و هم امنیت را، هم دفاع را و هم عرصه‌های فرهنگی و سازندگی را به مردم واگذار کردند، امروز شاهد تنومندتر شدن این درخت هستیم و جامعه از ثمرات آن بهره‌مند می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی