[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تلاش خالصانه موفقیتی قابل‌تقدیر است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار، معاونان و شهرداران مناطق شهرداری شیراز به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با هدف پاسداشت زحمات و تلاش‌های بسیجیان در ستاد فرماندهی سپاه فجر فارس حضور یافته و از سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر تجلیل کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری، گفت: گستردگی کلان‌شهر شیراز و اجرای پروژه‌های متنوع و عظیم عمرانی حاصل تلاش شهرداری و شورای شهر است که چهره شیراز را روز‌‌به‌روز بهتر کرده و در جامعه امیدآفرینی می‌کند.
سردار یدالله بوعلی خاطرنشان کرد: تلاشی که خالصانه و برای کسب رضایت عامه مردم باشد یک موفقیت قابل‌تقدیر برای مسئولان مدیریت شهری است.
وی کار فراگیر در موضوعات فرهنگی را یکی از نقاط قوت این دوره از مدیریت شهری شیراز عنوان کرده و افزود: پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز تأثیرگذار هستند و اهمیت پیوست فرهنگی در طرح‌های عمرانی یکی از مسائل مهمی است که باید به ‌صورت ویژه مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار داشته باشد. 
فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر لزوم اطلاع قشر نوجوان و جوان از پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف و تقدیر از برگزاری اردوهای عمران و پیشرفت تصریح کرد: بازدید اقشار از پروژه‌های شاخص شهری در قالب اردوهای راهیان پیشرفت جای تقدیر دارد و بر ادامه آن ویژه دانش‌‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم قدردانی و بیان کرد: ویژگی دیدارهای هفته بسیج آن است که با آرمان‌های امامین انقلاب برای ما طراحی کردند تجدید میثاق کرده و بگوییم بر آن عهد که بستیم، پایبند هستیم. 
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بسیج، بهترین الگو در مدیریت جامعه است، گفت: امروز نه تنها در داخل کشور، بلکه در تمام دنیا، اندیشه بسیجی و مدیریتی بسیج خود را نشان می‌دهد.
این مقام ارشد شورای اسلامی شهر اظهار کرد: این مدل مدیریتی امروز تحت مطالعه، ارزیابی و بررسی بزرگان علمی است و در سایر کشورها از آن الگوبرداری شده و به عنوان یک مدیریت جدید به آن نگاه می‌شود که منشأ و اساس آن تقوا، بصیرت و بینش است. 
شهردار شیراز نیز با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با بیان اینکه امرور شاهد حضور بسیج و تفکر بسیجی در همه اقشار هستیم، اظهار کرد: امروز علاوه بر مأموریت بسیج در صیانت از کشور، شاهد حضور و تفکر بسیجی در همه اقشار هستیم. 
محمدحسن اسدی با بیان اینکه روح و فرهنگ بسیج به عنوان مهم‌ترین تفاوت ‌ما با سایر کشورهایی است که نیروی مردمی دارند، گفت: روحیه ایثارگری بسیج مردمی کشور نقطه برجسته ملی ما با دیگر نقاط دنیاست.
وی با تصریح بر اهتمام در انجام پروژه‌های متعدد شهری افزود: اقدامات اجرایی با توجه به تعدد زیاد پروژه‌ها کار آسانی در شرایط فعلی نیست و این پیشرفت با پشتیبانی شورای اسلامی شهر و اهتمام شهرداری شیراز میسر شده است.
قائم‌مقام شهردار شیراز نیز در این جلسه با اشاره به افتتاح ۲۰هزار و ۳۶۳میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۳۰هزار و ۴۳۵میلیارد تومان پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی، مجموع ارزش ریالی این پروژه‌ها را ۵۰هزار و ۷۹۸میلیارد تومان اعلام کرد.
آرش فرج‌زاده به تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی از آنها در دهه فجر پرداخت و گفت: از مجموع این اعتبارات، ۳۴هزار و ۹۰۰میلیارد تومان پروژه توسط معاونت فنی، عمرانی و سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری که عمده فعالیت‌های عمرانی را به خود اختصاص می‌دهند، اجرا یا افتتاح می‌شود.
همچنین ۴هزار و ۶۵۲میلیارد تومان از این میزان به مناطق یازده‌گانه، ۳۹۳میلیارد تومان به معاونت فرهنگی، ۳هزار میلیارد تومان به معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری، 2هزار و ۳۸۰میلیارد تومان به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، ۵هزار میلیارد تومان به سازمان حمل‌ونقل ریلی، سازمان‌های مدیریت پسماند، مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت آرامستان، به حمل‌ونقل بار، سیما، منظر و فضای سبز شهری و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اختصاص داده شده است.
قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین با تقدیر از حمایت‌ها و سیاست‌‌گذاری شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه‌های شهری، به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۲ پروژه با انجام بیش از ۲۱هزار و ۷۰۰میلیارد تومان پروژه‌‌های شهری هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: این حجم پروژه در سنوات مختلف بی‌سابقه بود.
فرج‌زاده تصریح کرد: پروژه‌های متعدد بزرگ‌مقیاس و متوسط این سفر، نشان از خدمتگزاری صادقانه و امیدآفرینی با سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر و اقدام و عمل مدیریت شهری بود. وی بیان کرد: این پروژه‌ها در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک تعریف و عملیاتی شدند یا به افتتاح و بهره‌برداری رسیدند. فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده، گفت: حرکت بسیج شهدای شهرداری شیراز با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب بر مبنای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی