[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نشست پویش ملی سلامت با حضور داوطلبان متخصص ادارات شیراز برگزار شد، روزنامه شیراز نوین

نشست هماهنگی پویش ملی سلامت، در راستای شناسایی بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا، با حضور داوطلبان متخصص ادارات شیراز، مدیران و کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه در این نشست، ضمن تقدیر از همکاری‌های داوطلبان متخصص، جایگاه آنان در پیشبرد اهداف حوزه سلامت را بسیار بااهمیت دانست. دکتر «محمدرضا کریمی» با بیان اینکه پویش ملی سلامت با شعار «آگاهی زودتر، مراقبت مؤثرتر» از بیست آبان‌ آغاز شده و تا بیست دی سال جاری ادامه دارد، هدف از اجرای این پویش را افزایش آگاهی جامعه نسبت به بیماری‌های دیابت و پرفشاری خون و ارزیابی و شناسایی افراد در معرض خطر بیماری‌های دیابت و فشارخون عنوان کرد.
او ادامه داد: علی‌رغم پیشرفت‌های درمانی مناسب، متأسفانه بسیاری از مردم نسبت به ابتلای خود به بیماری‌های پرفشاری خون و دیابت آگاهی ندارند و بسیاری از افرادی هم که از بیماری خود مطلع هستند، درمان صحیح را دریافت نمی‌کنند.
دکتر کریمی گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح ملی، نیاز به یک هم‌افزایی و همکاری توسط دستگاه‌های اجرایی است؛ چراکه نتیجه این پویش، شناسایی، مراقبت و درمان بیماری‌های غیرواگیر است که عامل مرگ و میر افراد زیادی از جامعه به شمار می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی