[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال شکست نماینده شیراز در رفسنجان، روزنامه شیراز نوین


هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال
شکست نماینده شیراز در رفسنجان

شیرازنوین - گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال، هفتمین دیدار خود در این مسابقات را با شکست پشت سرگذاشت.
تیم لیموندیس شیراز که پس از پیروزی روحیه بخش مقابل رعدپدافند هوایی به رفسنجان رفته بود تا با تیم خوب مس دیدار کند در پایان با نتیجه 99 بر 85 تن به شکست داد. در این دیدار علی مالکی از مس با ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن شد.
شاگردان محمدرضا اسلامی در شش دیدار گذشته خود در این رقابت‌ها، صاحب دو پیروزی و چهار شکست شده بودند.
لیموندیس هم‌اکنون با 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول رقابت‌ها قرار گرفته است.
در سایر دیدارهای این هفته، تیم طبیعت به‌عنوان صدرنشین جدول به مصاف تیم قعرنشین فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه ۸۶ بر ۵۶ به برتری رسید. جردن استیونز با ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.
در دیگر دیدار هفته هفتم، تیم آورتا ساری مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ واگذار کرد؛ دوایت بایکس با ۲۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن این دیدار شد.
همچنین، تیم‌های کاله و مهرام به رقابت پرداختندو تیم مهرام موفق به پیروزی با نتیجه ۸۹ بر ۸۶ شد؛ محمد جمشیدی با ۳۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن مقابل کاله شد.
در دیگر دیدار این هفته تیم صنعت مس کرمان با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد؛ در این دیدار محسن مرادخانی با ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۵ مؤثرترین بازیکن شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی