[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تیم برتون فیلم‌برداری «بیتل جوس ۲» را تمام کرد، روزنامه شیراز نوین

تیم برتون اعلام کرد که فیلم‌برداری «بیتل جوس ۲» به پایان رسیده و او پیش از اعتصاب‌ها تنها به یک روز و نیم دیگر برای پایان کار فیلم‌برداری نیاز داشته است.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تیم برتون در اینستاگرام اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم دوم «بیتل جوس» به پایان رسید. این فیلم از جمله فیلم‌هایی بود که به دلیل اعتصاب بازیگران تولید آن در تابستان متوقف شد و در حالی که تنها حدود ۲ روز از فیلم‌برداری باقی مانده بود، کار به تعویق افتاد.
شروع فیلم‌برداری این فیلم از ماه مه و زمانی شروع شده بود که انجمن نویسندگان اعتصاب خود را شروع کرده بودند.
«بیتل جوس ۲» دنباله فیلم کلاسیک برتون در سال ۱۹۸۸ است. مایکل کیتون در نقش اصلی بازی می‌کند و از بازیگران فیلم قبلی وینونا رایدر و کاترین اوهارا بازگشته‌اند. جنا اورتگا بازیگر سریال «چهارشنبه»، ویلم دفو، مونیکا بلوچی و جاستین تروکس هم بازیگران جدید فیلم دوم 
هستند.
برتون در سپتامبر به ایندیپندنت گفت که تنها ۲ روز از فیلم‌برداری فیلمش باقی مانده و افزود: ۹۹ درصد کار انجام شده بود.
کارگردان همچنین گفته بود: واقعاً از «بیتل جوس ۲» لذت بردم. سعی کردم همه‌چیز را کنار بگذارم و به اصول اولیه کار با افراد خوب و بازیگران و عروسک‌ها برگردم. مثل این بود که برگردم به اینکه چرا دوست داشتم فیلم بسازم.
مایکل کیتون هم پیش از این گفته بود که برتون جلوه‌های عملی را در مجموعه «بیتل جوس ۲» در اولویت قرار داده است.
وی تأکید کرده بود: بیتل جوس لعنتی‌ترین سرگرمی است که می‌توان با آن کار کرد. خیلی سرگرم‌کننده است، خیلی عالی است. و می‌دونی چیه؟ ما دقیقاً مانند فیلم اول این کار را انجام می‌دهیم. زنی در اتاق انتظار بزرگی برای زندگی پس از مرگ است که یک نخ ماهی‌گیری دارد و دم یک گربه را می‌کشد تا آن را به حرکت درآورد.
وی ادامه داد: این کار باید به همان روشی که بار اول انجام دادیم، انجام شود. ساختن چیزها، کارهای بداهه و...
کمپانی برادران وارنر قرار است «بیتل جوس ۲» را ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی