[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورود ۵ دستگاه خودرو ون ویژه توان‌خواهان و معلولان ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد:
ورود ۵ دستگاه خودرو ون ویژه 
توان‌خواهان و معلولان 

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تبریک روز جهانی معلولین (توان‌خواهان) از ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید به ناوگان حمل‌ونقل برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه معلولان شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پیمان باباخانی با تبریک روز جهانی معلولین (توان‌خواهان) از ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید به ناوگان حمل‌ونقل برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه معلولان شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری، ۵ دستگاه خودرو دیگر به شبکه خدمات‌رسان ویژه توان‌خواهان افزوده می‌شود.
وی افزود: این خودروها در حال حاضر تحویل سازمان شده و تا دو ماه آینده مناسب‌سازی و تجهیز لازم نیز انجام و در خدمت توان‌خواهان گران‌قدر خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز ضمن اعلام همکاری و تعامل صمیمانه با اداره بهزیستی شهرستان شیراز بیان کرد: با ورود خودروهای جدید، تعداد خودروهای ویژه معلولان به ۱۰ دستگاه افزوده خواهد شد و در برنامه‌ریزی بودجه سال آینده نیز ۵ دستگاه دیگر مدنظر بوده تا تعداد خودروهای مناسب‌سازی شده به ۱۵ دستگاه ارتقا یافته و ارائه خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری به این قشر شریف و ارزشمند با کیفیت و کمیت بالاتری انجام شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی