[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صدرنشین در حافظیه زمین‌گیر می‌شود، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی برای زمین‌گیر کردن صدرنشین مسابقات در حافظیه، چشم انتظار تماشاگران پرشور شیرازی است.
امروز یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته‌های اخیر لیگ یک در شیراز برگزار می‌شود؛ فجر شهید سپاسی که سه هفته پیش یکی دیگر از حساس‌ترین نبردهای مسابقات این فصل را در خرم‌آباد انجام داد و دچار شکستی ظالمانه شد، امروز یک دیدار بسیار حساس و مهم دیگر را پیش رو دارد و باید به مصاف صدرنشین رقابت‌ها؛ یعنی چادرملو اردکان یزد برود.
مهدی رجب‌زاده به‌عنوان سرمربی فجر شهید سپاسی در تقابلی جذاب برای عقب نیفتادن از کورس مدعیان صعود، چشم به امتیازات این بازی خانگی دوخته تا ضمن بازپس‌گیری صدر جدول، هواداران شیرازی را به بازگشت به لیگ برتر نیز امیدوار کند.
در سمت مقابل اما سعید اخباری قرار دارد؛ سرمربی جوان اما مدعی چادرملو که در دومین فصل حضورش در این تیم توانسته یزدی‌ها را به اتفاقی تاریخی نزدیک و امیدوار کند. چادرملو در شرایطی اکنون با 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارد که سایه خیبر خرم‌آباد با 28 امتیاز و فجر شهید سپاسی با 27 امتیاز را در یک قدمی خود می‌بیند و دستیابی به امتیازات این بازی فینال‌گونه می‌تواند معادلات زیادی را در کورس تا نیم‌فصل حل کند.
چادرملو طی 5 بازی اخیر خود شکستی نخورده است و توانسته طی این تعداد بازی سه کلین شیت نیز به نام خود کند. دو تیم در فصل گذشته بهترین استفاده را از دیدارهای میزبانی خود داشته‌اند؛ فجر شهید سپاسی در شیراز با دو گل چادرملو را شکست داد و شاگردان اخباری نیز در یزد موفق شده بودند با نتیجه 2-1 شاگردان مهدی رجب‌زاده را شکست دهند. باید دید سومین تقابل دو تیم که از بالاترین حساسیت نیز برخوردار است، این‌بار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.
حمیدرضا غنی‌زاده، سرمربی فصل قبل تیم فوتبال شهید اورکی که این فصل به‌عنوان دستیار مهدی رجب‌زاده در فجر شهید سپاسی حضور دارد در خصوص این دیدار با سایت ورزش سه گفت‌وگویی انجام داده و گفته است: بازی سختی با چادرملو خواهیم داشت؛ تیمی که از نظر کادر فنی، بازیکنان و رتبه در جدول شرایط بسیار خوبی را دارد. ما هم فجر شهید سپاسی هستیم؛ تیمی پرقدمت و اصیل که می‌خواهیم جایگاه در شأن نام فجر شهید سپاسی به دست بیاوریم. فیلم‌های بازی این تیم را دیده‌ایم، نقاط ضعف و قدرت را بررسی کرده‌ایم ‌و می‌دانیم که باید چگونه در این مسابقه به میدان برویم.
وی افزود: تمرینات ویژه‌ای آقای رجب‌زاده برای این دیدار تدارک دیده و سعی کرده‌ایم که نقاط ضعف آنها را به نقاط قوت خود تبدیل کنیم و بتوانیم شرایط را به سود خود جلو ببریم تا به سه امتیاز مهم خانگی دست یابیم. بچه‌ها از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستند و با تمام توان در تمرینات حضور دارند و امیدواریم که بتوانند یک سه امتیاز شیرین به مردم شیراز تقدیم کنیم.
غنی‌زاده در پایان گفت: از هواداران عزیز می‌خواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند تا انرژی مضاعفی هم به کادرفنی و هم به بازیکنان درون زمین منتقل شود. فجر شهید سپاسی یک تیم همدل است که برای موفقیت همه با هم زحمت می‌کشیم و همه می‌خواهیم که در پایان فصل جشن صعود را با مردم شیراز برگزار کنیم. به هر دیدار با شکل فینال نگاه می‌کنیم و دیدار با چادرملو شاید یکی از مهم‌ترین فینال‌های امسال ما باشد.
دیدار امروز فجر شهید سپاسی و چادرملو، ساعت 2 بعد از ظهر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود. سیدرضا مهدوی داور این مسابقه حساس است که احد سلطانی و وحید هلیرودی او را در امر قضاوت یاری می‌کند؛ احسان اکبری داور چهارم و ایرج نظری، ناظر داوری این مسابقه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی