[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

ظرفیت تولید مسکن در کازرون بالاست ، روزنامه شیراز نوین


 داوودی: بیش از 15هزار نفر در شهر کازرون برای برخورداری از مزایای طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند و کار پالایش و قرعه‌کشی و اجرای عملیات در این شهر آغاز شده است

نخستین نشست هماهنگی شناسایی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کازرون در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد. به ‌گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، این نشست به ریاست محمدعلی بخرد، فرماندار ویژه شهرستان کازرون برگزار گردید و مسئولان و کارشناسان دیدگاه‌های خود را پیرامون اجرای این طرح بیان کردند.
محمدعلی بخرد در این نشست که با حضور رؤسای ادارات شهرستان، از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، امور آب، محیط‌زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی برگزار شد، بر لزوم به‌کارگیری حداکثر ظرفیت‌ها برای تأمین مسکن تأکید کرد.
فرماندار کازرون بر لزوم شناسایی اراضی مستعد توسعه در اطراف روستاها تأکید کرد و اظهار داشت: به ‌منظور حل مشکل اراضی مورد نظر، دستگاه‌های مسئول ظرف مدت یک‌هفته نسبت به پاسخ دقیق و با نظر مساعد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام لازم را به ‌عمل آورند.
بخرد یادآور شد: بسیاری از مناطق روستایی در این شهرستان مستعد اجرای طرح‌های تأمین مسکن است و با اجرای این طرح طیف قابل توجهی از روستائیان دارای سرپناه و مسکن مناسب می‌شوند.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این نشست گزارشی از پیشرفت‌های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ارائه داد و گفت: کازرون، کنارتخته، خشت و بالاده ظرفیت‌های مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند.
قاسم داوودی افزود: بیش از 15 هزار نفر در شهر کازرون برای برخورداری از مزایای طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند و کار پالایش و قرعه‌کشی و اجرای عملیات در این شهر آغاز شده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی