[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

یحیی و درویش باهــــم بایـــــد برونـــــــد!، روزنامه شیراز نوین

هواداران پرسپولیس بعد از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان آسیا شعارهای تندی را در ورزشگاه آزادی سر دادند.
به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در آخرین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی داشت و خیلی زود توانست توسط شهاب زاهدی به گل برسد تا هواداران سرخ‌پوش تیمشان را در جمع 16 تیم برتر آسیا تصور کنند، اما بعد از گلزنی زودهنگام زاهدی، ورق علیه سرخ‌پوشان برگشت؛ به‌ طوری‌که محمد مونتاری توانست گل خورده تیم الدحیل را جبران کند و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه مسابقه، پرسپولیسی‌ها با وجود موقعیت‌های پرشمار گلزنی نتوانستند به گل برتری دست پیدا کنند.
گیورگی گولسیانی در دقیقه 81 بهترین فرصت سرخ‌ها را از دست داد و نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و در ادامه، اشتباه مهلک او سبب شد تا گل دوم مسابقه به سود الدحیل توسط مایکل اولونگا به‌ثبت برسد؛ آن‌هم در حالی‌که با توجه برتری پرگل الفیحا عربستان مقابل پاختاکور ازبکستان، سرخ‌پوشان تنها در صورت کسب پیروزی می‌توانستند به مرحله حذفی برسند و گلِ اولونگا مانند آب سردی بر پیکر سرخ‌ها بود؛ آنها نتوانستند کامبک بزنند و شکست را پذیرفتند.
*«حیا کن رها کن» علیه گل‌محمدی در آزادی!
هواداران پرسپولیس از دقایق پایانی مسابقه شعارهای تند خود را آغاز کردند و علیه مدیریت و کادر فنی باشگاه شعار دادند. آنها با گلایه از روند تیمشان خواستار استعفای یحیی گل‌محمدی و رضا درویش شدند و در هنگامی که تیم پرسپولیس قصد داشت به رخت‌کن برود، آنها با پرتاب اشیا از بازیکنان و اعضای کادر فنی خود استقبال کردند تا این‌گونه واکنش تندی نسبت به عدم صعود تیمشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نشان بدهند؛ البته که سرخ‌ها در طول یک ‌ماه اخیر تیم ناموفقی بوده‌اند و نتوانسته‌اند به پیروزی برسند.
پرسپولیسی‌ها بعد از آنکه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسیدند، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته‌اند برنده شوند و 4 تساوی و 2 شکست در کارنامه شاگردان یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود. 6 بازی پیاپی ناکامی در کسب پیروزی سبب شد تا در شبی که ورزشگاه آزادی نزدیک به 65 هزار هوادار را در خود گنجانده بود، شعارهایی یکپارچه علیه کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس سر داده شود!
درویش پای قانون سقف بودجه را وسط کشید!
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از حذف تیمش از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در واکنش به این اتفاق، گفت: ابتدا یک پوزش باید از هواداران بخواهیم؛ علی‌رغم اینکه خوب شروع کردیم و در ادامه نیز بازی خوب و معقولی انجام دادیم، اما اسیر ضدحملات شدیم. ضمن اینکه وقتی در دقیقه 82 آن پنالتی از دست رفت، باید فکر ضدحملات هم می‌بودیم. متأسفانه نتوانستیم از همه آن لحظات خوبی که داشتیم، بهره ببریم و باختیم.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به جذب نبیل باهویی توضیح داد: مهاجم را باید سرمربی معرفی کند؛ ضمن اینکه یکی از دلایش این است که می‌خواستیم سقف را رعایت کنیم. می‌گفتند اگر بیشتر هزینه شود، شاید مشکلاتی را برای تیم به وجود بیاورد؛ به همین دلیل وقتی سقف را رعایت می‌کنید، این معضلات هم به وجود می‌آید. اگر یک بازیکن در خور می‌گرفتیم که خیلی بهتر از بازیکنان خودمان باشد، یقیناً هزینه‌هایش بسیار زیاد و بالغ بر یک میلیون دلار می‌شد؛ به همین دلیل وقتی نمی‌توانستیم این هزینه‌ها را بدهیم، چاره‌ای جز این نداشتیم.
*نباید به حرف‌هایی که در زمان ناراحتی زده می‌شود، توجه داشت!
درویش درباره شعارهای تند هواداران علیه او و کادر فنی تیم گفت: این هواداران ناراحت هستند، چون دوست داشتند ببریم؛ درست مثل ما. مگر ندیدید که بازیکنان چقدر ناراحت هستند؟ مگر ما ناراحت نیستیم؟ به هر حال آنها این‌گونه بروز می‌دهند. یک روز  وقتی جام گرفتیم، چند ده برابر این‌ها در جهت تشویق تیم آمده بودند. مدیرعامل پرسپولیس با رد شایعه اختلاف با یحیی گل‌محمدی پاسخ داد: اصلاً چنین چیزی نیست و این‌ها برای فضای مجازی است؛ ما سعی می‌کنیم دست به دست هم بدهیم و یک فضای خوب ایجاد کنیم.
رضا درویش درباره جذب باهویی بدون هماهنگی با گل‌محمدی گفت: لوکادیا هم بدون نظر گل‌محمدی بود و ما انتخاب کردیم؛ همیشه نباید نیمه خالی را ببینیم و باید نیمه پر را هم دید. او درباره انتقادات هواداران از عملکرد کادر فنی و مدیریت باشگاه پاسخ داد: ناراحت هستند و هر کسی هم در زمان ناراحتی، چیزی می‌گوید و نباید به این‌ها توجه داشت. روزهایی بود که این‌ها نشاط داشتند و تشویق می‌کردند، حالا یک روز هم ناراحت هستند و شعار می‌دهند. ما نباید نه به آن تشویق‌ها ببالیم و نه از این شعارها ناراحت شویم؛ باید دست به دست هم بدهیم و یک تیم خوب و مستحکم داشته باشیم.
مدیرعامل سرخ‌ها درباره اینکه آیا پرسپولیس از این مخصمه نجات پیدا می‌کند یا خیر هم گفت: مخمصه‌ای نشده است؛ چه مخمصه‌ای؟ گاهی چنین مسائلی به وجود می‌آید. باید دست به دست بدهیم و بسازیم؛ اگر بنا باشد که رها کنیم، همه‌چیز بدتر از این می‌شود و  باید تلاش کنیم تیم خوب و قابل قبول داشته باشیم. 
جالب آنکه بعد از این مصاحبه و در هنگام خروج درویش از ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس با او رو در رو شدند و درگیری لفظی‌ میان آنها شکل گرفت!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی