[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استوار در مجاهدت عمرانی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
آیین بازدید از پروژه بزرگ‌راه سردار شهید عبدالرسول استوار برگزار شد. این بازدید با حضور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع)، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، فرمانده سپاه فجر، شهردار کلان‌شهر شیراز، نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شیراز، جمعی از مدیران شهری، استانی و کشوری و با حضور خانواده معزز آن شهید گران‌قدر و با همراهی اصحاب رسانه در محل پروژه شهید استوار برگزار شد.
 شهید استوار محبوب آزادی‌خواهان است
شهردار کلان‌شهر شیراز در این مراسم با بیان اینکه سردار شهید استوار محمودآبادی محبوب همه مردم ایران، محور مقاومت و آزادی‌خواهان منطقه است، اظهار داشت: بزرگ‌راه سردار شهید استوار با پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. محمدحسن اسدی در جریان بازدید از پروژه بزرگ‌راهی شهید استوار محمودآبادی که در آستانه سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام انجام شد، گفت: پنجشنبه مراسم سومین سالگرد شهادت شهید استوار در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار ‌شد. وی با بیان اینکه بزرگ‌راه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ مترمربع در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی ادامه داد: این مراسم به پاس بزرگداشت فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی برگزار شد؛ چراکه سردار شهید استوار محمودآبادی محبوب همه مردم ایران و محور مقاومت و آزادی‌خواهان منطقه است و حداقل کاری که شهرداری شیراز می‌توانست انجام دهد، نام‌گذاری این بزرگ‌راه به نام این شهید والامقام بود. شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم. اسدی در خصوص مشخصات پروژه بزرگ‌راه سردار شهید استوار محمودآبادی نیز عنوان کرد: این بزرگ‌راه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. با تلاش شبانه‌روزی شهرداران سابق و فعلی منطقه ۷، معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری، به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 شأن مدیران شهرداری خدمات‌رسانی است
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به تملک ۱۰ هکتار اراضی مورد مسیر اجرای این پروژه با همکاری مالکان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: بزرگ‌راه سردار شهید استوار محمودآبادی از بولوار خلیج فارس به سمت بولوار ولایت آغاز شده و‌ به سمت بولوار اتحاد و نهایتاً بولوار تخت جمشید و‌ نصر شرقی ادامه می‌یابد. شهردار شیراز که شأن مدیران شهرداری را چیزی جز خدمات‌رسانی به مردم ۲میلیونی این کلان‌شهر نمی‌داند، از حضور مقامات ملی، استانی، شهری و خانواده سردار شهید استوار تقدیر کرد. اسدی همچنین از همه مردم شیراز برای حضور در سومین سالگرد شهید استوار دعوت کرد. وی در پایان سخنانش با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۵۰هزار میلیارد تومان پروژه شهری به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد یا کلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری و هیئت ‌دولت به فارسی نیز ۶۲ پروژه به ارزش ۲۱هزار و ۷۰۰میلیارد تومان به افتتاح رسید یا عملیات عمرانی آنها آغاز شد.
 تقدیر از مدیریت شهری شیراز
در ادامه این مراسم، سردار غیب‌پرور با بیان اینکه سردار شهید استوار همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد، از مدیریت شهری شیراز بابت اجرای هوشمندانه این پروژه و نام‌گذاری آن‌ به نام مبارک این شهید والامقام تقدیر کرد. جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در بازدید از بزرگ‌راه سردار شهید استوار، با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز بابت اجرای هوشمندانه این پروژه و نام‌گذاری آن‌ به نام مبارک این شهید والامقام، گفت: امروز شخصیت سردار شهید استوار مایه مباهات همه مردم دیار ماست.
 شیراز استحقاق توسعه شهری را دارد
سردار غلامحسین غیب‌پرور در بازدید از بزرگ‌راه سردار شهید استوار، از شهرداری و شورای اسلامی شیراز بابت اجرای هوشمندانه این پروژه و نام‌گذاری آن‌ به نام مبارک این شهید والامقام تقدیر کرد و گفت: سردار شهید استوار تنها معرف مردم شهر و‌ دیار ما نیست، که در تمام ایران اسلامی، سوریه و محور مقاومت نام ایشان می‌درخشد و در واقع امروز شخصیت ایشان مایه مباهات همه مردم دیار ماست. وی ادامه داد: سردار سرلشکر شهید رسول استوار محمود‌آبادی همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد و شهردار فهیم و‌ عالم شیراز و شورای اسلامی این کلان‌شهر هم با نکته‌سنجی نام‌گذاری این پروژه تأثیرگذار بزرگ‌راهی را به نام ایشان انجام دادند. سردار غیب‌پرور تصریح کرد: شیراز به‌عنوان یک کلان‌شهر استحقاق توسعه شهری را دارد و این پروژه یک خدمت بزرگ به عامه مردم شیراز به ویژه شرق این کلان‌شهر و رفع گره ترافیکی این منطقه است. جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) همچنین از فرمانده سپاه فجر فارس که در همه عرصه‌ها موفق و‌ طلایه‌دار هستند نیز تقدیر کرد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی