[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گران‌کردن گاز در اوج سرما تدبیر درستی نبود، روزنامه شیراز نوین

 دبیر جامعه روحانیت شیراز:
گران‌کردن گاز در اوج سرما تدبیر درستی نبود
 نشست مشترک جامعه روحانیت، جامعه اساتید، مسئولان و مدیران مدارس علمیه شیراز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روحانیت وزارت اطلاعات در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار گردید.
حجت‌الاسلام و المسلمین طاهری ضمن خوشامدگویی به حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی با اشاره به فساد مربوط به چای دبش که فضای این روزهای جامعه را تحت‌تأثیر قرار داده است، گفت: به لطف خدا امروز دستگاه‌های اطلاعاتی کشور جزو برترین سرویس‌های اطلاعاتی جهان محسوب می‌شود و اشراف اطلاعاتی غیرقابل‌انکاری حتی در مرزهای خارجی روی دشمنان دارد. 
دبیر جامعه روحانیت شیراز با اذعان به اینکه وقوع فساد اقتصادی در دستگاه‌های دولتی باعث لطمه‌های سنگین به اعتبار نظام و کشور می‌شود، بیان کرد: این‌گونه فسادها یک‌شبه رخ نمی‌دهد و چند سال زمان لازم است تا این مار تبدیل به افعی شود و حال آنکه حراست‌ها به نمایندگی از وزارت اطلاعات در دستگاه‌ها حضور دارند تا پیش از آنکه اولین قدم‌های فساد برداشته شود، مسئله را پیگیری و پیشگیری کنند.
دبیر جامعه روحانیت شیراز با اذعان به اینکه موافق جراحی اقتصادی کشور بوده است، ادامه داد: آن زمان که این جراحی شروع شد، ۳۰۰ یا ۴۰۰هزار تومان یارانه مبلغ قابل‌قبولی بود، اما در شرایط فعلی که قیمت هر کیلو گوشت با استخوان حداقل به ۵۲۰هزار تومان رسیده، این مبلغ کفاف زندگی هیچ‌کس را نمی‌دهد و خبردار هستیم که برخی حتی برای خرید پای مرغ، جلوی مغازه‌ها صف می‌کشند؛ چراکه توان خرید مرغ را ندارند.
مسئول حوزه علمیه محمودیه با بیان اینکه همین مردم هستند که برای نظام جان می‌دهند و در آینده نزدیک باید برای دادن رأی در انتخابات شرکت کنند، افزود: چه ضرورتی دارد که در اوج سرما و در این شرایط حساس نزدیک به انتخابات ناگهان قیمت گاز مایع چنین افزایشی پیدا کند؟ در حالی که مصرف‌کننده گاز مایع افراد نیازمند جامعه هستند که حتی پول لوله‌کشی گاز خانه خود را ندارند و خیلی‌ها حتی برای تهیه نفت صف می‌بندند. حجت‌الاسلام طاهری گفت: روحانیت در حالی که خود جزء همین قشر محسوب می‌شود، ولی وظیفه اصلی خود را حمایت از نظام می‌داند. ولی چگونه نتایج این بی‌تدبیری‌ها و فساد را از اذهان مردم برطرف کند و چه پاسخی برای مردم دارد تا آنها را تشویق به حضور در صحنه‌های مختلف و مشارکت در انتخابات کند؟ اگرچه بحمدالله ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی و ضعفا و محرومان جامعه همیشه پای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی