[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«یک امتیاز» سوغات نماینده شیراز از همدان، روزنامه شیراز نوین

نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور، به یک امتیاز خارج از خانه دست یافت. در هفته دوم لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال بانوان پرسپولیس شیراز عصر پنجشنبه ۱۶ آذرماه در همدان به مصاف پاس این شهر رفت. شاگردان ندا روستا که در هفته نخست به یک پیروزی پرگل خانگی دست یافته بودند، در هفته دوم به شهر همدان رفته و با تیم پاس این شهر دیدار کردند. پاس که در هفته اول استراحت کرده بود، قصد داشت که در نخستین بازی این فصل خود به یک پیروزی خانگی دست پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد. بازی بدون به ثمر رسیدن هیچ گلی به پایان رسید تا پرسپولیس با یک امتیاز باارزش به شیراز برگردد.
سرمربی نماینده شیراز پس از این مسابقه در گفت‌وگو با ایسنا، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. ندا روستا گفت: پاس رقیب بسیار سرسختی برای ما بود. بچه‌های ما تمام توانشان را در این بازی گذاشتند و توانستیم یک امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کنیم.
وی افزود: شرایط بازی خوبی بود و تیم ما هم از آمادگی خوبی برخوردار بود و توانست مقابل تیم یکدست و قَدَر پاس، امتیاز باارزشی کسب کند.
روستا بزرگ‌ترین مشکل بازی تیمش در همدان را شرایط آب و هوایی توصیف کرد و گفت: در نیمه اول سوار بازی بودیم، اما سرمای شدید هوا و ورزش باد شدید، باعث شد تا روند تیممان دچار اخلال شود. در نیمه دوم، پاس که شناخت نسبی از بازی ما داشت، توانست بر بازی سوار شود، اما بچه‌ها خیلی خوب از پس آنها برآمدند و توانستیم با یک امتیاز به شیراز برگردیم.
سرمربی پرسپولیس در پایان خواستار حمایت مسئولان از این تیم شد و گفت: ما بدون هیچ حمایتی وارد این بازی‌ها شده‌ایم و واقعاً شرایط سختی داریم. ما فقط توانسته‌ایم تیم را جمع کنیم و وارد مسابقات شویم، اما برای ادامه راه نیاز به کمک‌ داریم.
پرسپولیس هفته آینده استراحت خواهد داشت و در هفته چهارم باید در شیراز از حریف خود میزبانی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی