[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شیراز در شلمچه سربلند شد ، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه گفت: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند، اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ویژه شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) طی آیینی در مرز شلمچه آغاز به کار کرد. نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: ۲۰ سال قبل کمتر کسی تصور می‌کرد که در مراسم اربعین بالغ‌بر ۲۰میلیون نفر از سراسر جهان به سمت کربلای معلی حرکت کنند و امروز با عنایت الهی این مراسم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد با تأکید بر این موضوع که اربعین بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می‌کند و در این خصوص تردیدی وجود ندارد، ادامه داد: در ایام اربعین نه‌ تنها شیعیان، که غیرشیعیان و غیرمسلمانان نیز شرکت می‌کنند.
وی عنوان کرد: در ایران اسلامی نیز سال‌های متمادی است که مر‌دم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل به سمت‌وسوی کربلای معلی حرکت می‌کنند که طبیعتاً این حرکت نیاز به بسترسازی دارد.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین موسوی‌فرد افزود: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند، اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ویژه و شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در داستان حج از فردای پایان یافتن مناسک حج، برنامه سال آینده برنامه‌ریزی می‌شود که طبیعتاً در موضوع اربعین هم باید همین‌گونه باشد و برنامه‌ریزی جامع انجام شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی