[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خانه بهداشت کارگری و واحد همیار کارکنان پسماند شهرداری شیراز افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

خانه بهداشت کارگری و واحد همیار کارکنان شماره 2 در محل اداره حمل و نقل سازمان مدیریت پسماند با حضور سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز و معاونت اجرایی سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد. 
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، راه‌اندازی این دو واحد با هدف اجرای ماده 47 قانون کار در اداره حمل و نقل سازمان مدیریت پسماند انجام شده است.
ژوبین، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز ضمن تقدیر از اقدامات این سازمان در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و الگو قراردادن این سازمان در بین کارخانجات، شرکت‌ها و سازمان‌ها و با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این واحدها از نگاه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ماده 85 قانون کار اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون برای صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور رعایت دستورالعمل‌هایی که از طریق شورای عالی حفاظت فنی (‌جهت تأمین حفاظت ‌فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (‌جهت جلوگیری از بیماری حرفه‌ای و تأمین بهداشت کار و کارگر و محیط کار) تدوین می‌شود، برای همه کارگاه‌ها، کارفرمایان، کارگران و کارآموزان الزامی است.
پناهیان، معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان به تشریح اقدامات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای انجام یافته و توفیقات حاصله در سال‌های گذشته در سطح استان و کشور پرداخت. پناهیان ارتقای سطح ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ارائه خدمات بهینه به پاکبانان زحمت‌کش و انجام کار در فضای ایمن، متناسب با نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بر «مهار تورم و رشد تولید» تأکید فرموده‌اند و برای این مهم باید محیطی ایمن داشته باشیم را یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های این سازمان عنوان کرد. پناهیان در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و ایمنی رانندگان و کارگران حمل پسماند عفونی، واحد همیار کارکنان و خانه بهداشت شماره 2 در محل اداره حمل و نقل به بهره‌برداری و ارائه خدمات رسیده است. او یادآور شد: خانه بهداشت شماره 3 این سازمان به زودی در سایت دفن پسماندهای ساختمانی راه‌اندازی خواهد شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی