[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری مسابقات کشتی انتخابی فارس جهت اعزام به قهرمانی کشور ، روزنامه شیراز نوین

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان فارس در خانه کشتی شیراز برگزار شد. 
به گزارش شیرازنوین به‌نقل از روابط عمومی هیئت کشتی فارس، این مسابقات همچون مسابقات قبلی به یادبود عزیزان از  دست‌رفته خانواده کشتی برگزار شد. کشتی آزاد یادبود مرحوم حسین عابدی و کشتی فرنگی یادبود قهرمان اسبق کشور، مرحوم اصغر برنجی و با حضور خانواده این عزیزان و اهدای لوح یادبود به خانواده این عزیزان برگزار شد.
مراسم اختتامیه نیز با حضور خداجو، مدیرکل و شادمان، رئیس حراست اداره کل انجام شد و در خلال این مراسم نیز از 10 تن از پیشکسوتان با اهدای تندیس، تقدیر به عمل آمد.
این مسابقات با حضور ۲۴۰کشتی‌گیر از سراسر استان و با برگزاری ۳۱۰ کشتی و مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.
در حاشیه مسابقات، مراسم تقدیر از نیروی انتظامی که همواره در کنار هیئت بوده و در برگزاری آنها کمک شایانی کرده‌اند، برگزار شد. ساسان خوبیاری، رئیس هیئت کشتی استان فارس ضمن تشکر و خداقوت به نیروهای انتظامی گفت: نیروهای محترم انتظامی پیوسته در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌ترمسابقات ورزشی و برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کنند و به نوبه خودم به نمایندگی ازطرف خانواده بزرگ و پرافتخار کشتی استان از این عزیزان تشکر می‌کنم. سرهنگ حسن محمدی، سرکلانتر غرب شیراز نیز درگفت‌وگو با روابط عمومی هئیت کشتی گفت: ما ورزشکاران را دوست داریم و همیشه یک ارتباط خوب و تنگاتنگ باهم داشته‌ایم.
محمدی افزود: از ریاست هئیت کشتی و کادر اجرایی هئیت تشکر می‌کنم به خاطر این مراسم تقدیر و مطمئن باشید احترام متقابل بین نیروهای انتظامی، ورزشکاران و تماشاگران باعث حفظ آرامش و پایداری امنیت خواهد شد. به گزارش شیرازنوین، نفرات برتر این رقابت‌ها با نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور که در شهرهای ساری و قم برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی