[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

رئیس قوه قضائیه: تمام اقدامات لازم برای به کیفر رساندن تروریست‌ها را به عمل آورید، روزنامه شیراز نوین

رئیس قوه قضائیه طی پیامی شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان جنایت‌کار این حادثه تروریستی تأکید کرد.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح ذیل است: «دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر به واسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مرزبانی فراجا مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم هستند بر زمین ریختند.
این‌جانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
بدیهی است، مسئولان دستگاه  قضایی استان موظفند ضمن صدور دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی، تمامی اقدامات مقتضی را در دستگیری و به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی به عمل آورند.»
در حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند و ۶ نفر نیز مجروح شدند؛ بر همین اساس روز شنبه ۲۵ آذرماه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد.
در پی شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای جان بر کف انتظامی در عملیات تروریستی شهرستان راسک، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار پیام مشترک صادر کردند و روز شنبه ۲۵ آذرماه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی