[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتقاد اولاد از اداره ورزش فارس: حساب‌شان را خالی می‌کنند تا پاداشم را برداشت نکنم!، روزنامه شیراز نوین

قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی‌هانگژو چین گفت: ۳ سال است برای گرفتن پاداش پارالمپیک توکیو از اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان فارس تلاش می‌کنم و هر بار بعد از شکایت، مدیرکل عوض می‌شود و تلاشم بی‌نتیجه می‌ماند.
مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مچ پایش که در جریان بازی‌های پاراآسیایی‌هانگژو چین دچار شکستگی شده بود، اظهار کرد: در جریان بازی‌های پاراآسیایی قوزک پای راستم هنگام پرتاب وزنه دچار شکستگی شد و رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر پیدا کرد. در حال حاضر با گذشت ۲ ماه از بازی‌های پاراآسیایی با انجام عمل پی آر پی شکستگی پایم بهبود پیدا کرده و تمرینات بدن‌سازی خود را زیر نظر مربی تیم‌ملی به‌صورت غیرمتمرکز در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و شرایطم راضی کننده است.
وی همچنین از اعزامش به مسابقات جهانی ژاپن در اردیبهشت سال آینده خبر داد و افزود: در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود که البته من در هر دو ماده دیسک و وزنه سهمیه پارالمپیک را کسب کرده‌ام و حضورم در این تورنمنت تنها برای ارزیابی و محک خودم قبل از شرکت در پارالمپیک پاریس است.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پاسخ به این پرسش که پاداش پارالمپیک توکیو که مدیرکل ورزش‌وجوانان وقت استان فارس قول داده بود، به کجا رسید؟ تصریح کرد: بعد از این که در پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شدم مدیرکل ورزش‌وجوانان وقت استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه را به من داده بود که بعد از بازگشت ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله به من دادند که از آن زمان تاکنون این مبلغ با جریمه دیرکردش چیزی حدود ۳۰۰ میلیون شده است. متأسفانه با وجود این که ۴ مدیرکل عوض شده اما هنوز خبری از پرداخت این پاداش نیست.
اولاد افزود: برای گرفتن حقم هر بار از اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان فارس شکایت کردم اما متأسفانه پس از هر بار شکایت مدیرکل تغییر پیدا کرده و موفق به گرفتن پاداش پارالمپیکی خود نشدم. حتی درخواست توقیف اموال کردم اما حسابشان را خالی کردند تا من بی‌خیال این مسأله شوم. برای رسیدن به حقم حتی اگر این مسأله تا پارالمپیک پاریس نیز ادامه داشته باشد تلاش خواهم کرد تا بالاخره به پاداشی که حقم است دست پیدا کنم.
وی اظهار کرد: واقعاً زشت است که با یک قهرمان پارالمپیک این‌گونه رفتار کنند و با خالی کردن حساب‌هایشان وانمود کنند که پول برای پرداخت پاداش ندارند.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پایان افزود: با تمام بی‌مهری که اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان فارس نسبت به من داشت اما باز هم برای کسب مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه در پارالمپیک پاریس تلاش می‌کنم و هدفم این است که علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی