[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسکن‌سازی با فناوری پیشرفته ، روزنامه شیراز نوین

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور:
مسکن‌سازی با فناوری پیشرفته 

علیرضا فلاحی نصرآبادی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن کشور، از کارخانه تولید واحد‌های مسکونی به روش RBS بازدید کرد و گفت: این نوع فرایند احداث ساختمان و پیشرفته از نصب دیوارها و پارتیشن‎های ساختمان است که می‌تواند انتظارات بالای سرمایه‌گذاران را به دلیل رشد و مزایای متنوع برآروده سازد. 
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، فلاحی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده از فناوری‌های پیشرفته در احداث ساختمان تأکید کرد و گفت: بنیاد مسکن با تأمین منابع مالی و اعتباری، از اجرای طرح‌های پیشرفته در ساخت و سازها استقبال می‌کند.
در این برنامه بازدید، یزدان‌پور مدیرکل امور مالی، آشتیانی مدیرکل امور اداری، رحمتی مدیرکل اداره حراست بنیاد مسکن به همراه حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن فارس و اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید حضور داشتند و از کارخانه تولید واحد‌های مسکونی به روش RBS، اولین کارخانه تولید قطعات پیش ساخته به روش نوین و صنعتی، بازدید کردند. سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: بازدید امروز جهت بررسی از نزدیک و استفاده از ظرفیت کارخانه در تسریع ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور است. این سیستم، یک روش برای اجرای ساختمان‌های بتن مسلح درجا از نوع دیوار باربر با استفاده از قالب‌های ماندگار مسطح پلیمری است که از کنار هم قرار دادن قالب‌های مذکور به صورت کشویی، یک قالب پیوسته برای دیوار بتنی شکل می‌گیرد. 
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: این قالب‌ها سبک بوده و قابلیت حمل و نقل و نصب سریع در اجرا را دارا می‌باشد و با هر متراژ زیربنا قابلیت احداث دارد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی