[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجماع مراکز فرهنگی، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با اشاره به تعداد بالای سازمان‌های درگیر در حوزه فرهنگ، گفت: تعداد توافق نامه‌های سازمان تبلیغات با سایر ارگان‌های فرهنگی، باید افزایش یابد تا بتوانیم به وظیفه خود درست عمل کنیم.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات کشور، ضمن خوشامدگویی به آیت الله محمدی قمی، معرفت و قدرشناسی مردم عزیز استان فارس را فوق العاده دانست و اظهار داشت: تشییع شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) بی نظیر بود و همین خون شهدا باعث عزت برای استان است.
استاندار فارس با اشاره بر تعداد بالای سازمان‌های درگیر در حوزه فرهنگ، گفت: تعداد توافق نامه‌های سازمان تبلیغات با سایر ارگان‌های فرهنگی باید افزایش یابد تا بتوانیم به وظیفه خود درست 
عمل کنیم.
وی با درخواست بر ادغام شدن این ارگان‌ها در یک قالب و مجموعه، تصریح کرد: اجماع مراکز متعدد فرهنگی، باعث هم افزایی در مباحث مالی، نیروی انسانی و فعالیت‌ها می‌شود؛ البته سازمان‌هایی که فقط یکی از رسالت آنها مسائل فرهنگی است را می‌توان از این موضوع مستثنا کرد.
دکتر ایمانیه با اشاره به انجام کارهای موازی و تکراری، اظهار داشت: برخی امور و فعالیت‌های مهم بر زمین مانده، که با تجمیع امکانات و فارغ از بودجه جدید، می‌شود به تحقق آنها کمک کرد.
وی با اعلام آمادگی استان در اجرای این طرح، افزود: فارس به عنوان استان نمونه، آمادگی انجام این طرح را در یک سال دارا می‌باشد که پس از آن با انجام بررسی‌ها و پایش‌های میدانی، در صورت مثبت بودن، قابلیت تسری به سایر استان‌ها 
وجود دارد.
دکتر ایمانیه در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت شورای فضای مجازی افزود: دستگاه‌های مسئول و مشتاقی برای همکاری در این زمینه‌ وجود دارد که با تعیین ساختار و تدوین برنامه جامع، می‌توانند در این حوزه مفید و مؤثر باشند.
نماینده عالی دولت در فارس، امکانات، منابع و زیرساخت‌های در اختیار دستگاه‌ها را قابل قبول دانست و اظهار داشت: با ایجاد ارزش افزوده برای این منابع و هزینه آن در سایر موارد مورد نیاز همان سازمان، می‌توان حداکثر استفاده را از این منابع انجام داد.
وی با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری و بهره‌گیری از امکانات موجود، افزود: مدیریت استان آمادگی کامل دارد با استفاده از اختیارات قانونی خود، دستگاه‌ها را در این مسیر همراهی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی